Opinie naszych użytkowników

Pragnę serdecznie podziękować za wspaniałe pomysły i ciekawe materiały z których korzystam już od jakiegoś czasu w pracy z dziećmi. Wasza strona jest po prostu fantastyczna(...)
Agnieszka K.

Wczoraj byłam bezradna jak pomóc mojemu dziecku w nauce tabliczki mnożenia. A dzisiaj jestem szczęśliwa, że dzięki Pani pomocy, mojemu dziecku udało się ruszyć z miejsca.
Beata z Łodzi

Bardzo często korzystam z serwisu SuperKid.pl... Jest świetny, kapitalny, rozwija wyobraźnię, kreuje osobowość, rozwija zainteresowania :) Dziękuję.
Elżbieta J., mama i nauczycielka

Czytaj inne opinie »

W 2020 r. SuperKid.pl otrzymał
NAGRODĘ GŁÓWNĄ
w konkursie
ŚWIAT PRZYJAZNY DZIECKU,
w kategorii: Internet.
Organizatorem konkursu jest:
Komitet Ochrony Praw Dziecka.

Angielski dla klas 1-3: Action verbs

angielski dla dzieci

Poznajemy angielskie nazwy czynności.

Zakres słownictwa:
run, jump, dance, swim, draw, sing, play the guitar, play the violin, ride a bike, ride a horse, ski, play football, use a computer

Konstrukcje językowe:
czasownik "can" (np. I can (play the guitar).,
Can you (ride a bike)?,
Yes, I can./No, I can't.,
I can't (sing).
I can (play football) but I can't (play the violin).

czas "Present Continuous"
I'm (jumping).
She's (singing).
You are (drawing).
We are (singing).
They are (jumping).
Is Henry (playing the guitar)?
Yes, he is. / No, he isn't.

Materiały dostępne w tej sekcji:

  • Action verbs
    Słowniczek do wydruku

  • Let's write (1)
    Zapisz wyrażenia po śladzie cz. 1.
  • Let's write (2)
    Zapisz wyrażenia po śladzie cz. 2.
  • John's hobby
    Wybierz podpisy do ilustracji
    i pokoloruj odpowiadające im ramki.
  • Trace and match
    Napisz wyrażenia po śladzie
    i ponumeruj odpowiednio obrazki.
  • What can Alisha do? // odp
    Rozwiąż krzyżówkę, aby otrzymać hasło. // Rozwiązanie
  • What can they do?
    Rozszyfruj wyrażenia związane z umiejętnościami dzieci
    i ponumeruj obrazki.
  • Mark's question
    Dopasuj nazwy czynności do obrazków
    i odpowiedz na pytanie.
  • I can ride a bike
    Napisz zdanie po śladzie i ułóż
    pozostałe opisy według wzoru.
  • Our hobbies
    Napisz zdanie dotyczące umiejętności po śladzie
    i ułóż pozostałe.
  • Action sentences
    Ułóż zdania z odpowiednich wyrazów,
    a niepotrzebne słowa wykreśl.
  • Kids in action
    Poprowadź linię po śladzie i połącz pozostałe kartoniki tak,
    aby uzyskać poprawne opisy ilustracji.
  • Can you run?
    Napisz po śladzie pytanie, a następnie ułóż pozostałe
    i odpowiedz na nie.

  • I'm jumping (A)
    Napisz zdania po śladzie.
  • I'm jumping (B)
    Ułóż zdania według wzoru.
  • She's singing
    Ułóż zdania dotyczące ilustracji
    według wzoru.
  • What are they doing?
    Uzupełnij zdania według wzoru.
  • What are they doing now?
    Zbierz wyrazy potrzebne do opisania ilustracji
    i ułóż zdania, wzorując się na przykładzie.
  • What is Henry doing?
    Ułóż pytania i zapisz po śladzie odpowiedź zgodną z tym,
    co przedstawiają ilustracje.
  • About action verbs
    Przyklej prostokąty ze słowami w odpowiednie miejsca,
    aby otrzymać poprawne zdania zgodne z ilustracjami.

Sprawdź też materiały do szybkiej powtórki tematu:

Chcesz otrzymywać informacje o nowych materiałach edukacyjnych dla dzieci?

Zapisz się na darmowy biuletyn
SuperKid.pl:
  • TYSIĄCE materiałów edukacyjnych
  • ZERO irytujących treści i reklam
  • dla rodzica: SPOKÓJ I WYGODA
  • dla dziecka: RADOŚĆ z własnych osiągnięć
  • BEZPIECZNA NAUKA i ZABAWA w jednym :)

Bo KAŻDE dziecko jest mądre i inteligentne.
Trzeba tylko dać mu szansę.