Opinie naszych użytkowników
Pragnę serdecznie podziękować za wspaniałe pomysły i ciekawe materiały z których korzystam już od jakiegoś czasu w pracy z dziećmi. Wasza strona jest po prostu fantastyczna(...)
Agnieszka K.
Wczoraj byłam bezradna jak pomóc mojemu dziecku w nauce tabliczki mnożenia. A dzisiaj jestem szczęśliwa, że dzięki Pani pomocy, mojemu dziecku udało się ruszyć z miejsca.
Beata z Łodzi
Bardzo często korzystam z serwisu SuperKid.pl... Jest świetny, kapitalny, rozwija wyobraźnię, kreuje osobowość, rozwija zainteresowania :) Dziękuję.
Elżbieta J., mama i nauczycielka
Czytaj inne opinie »
W 2020 r. SuperKid.pl otrzymał
NAGRODĘ GŁÓWNĄ
w konkursie
ŚWIAT PRZYJAZNY DZIECKU,
w kategorii: Internet.
Organizatorem konkursu jest:
Komitet Ochrony Praw Dziecka.
Angielski dla klas 1-3: Food
W tym dziale poznajemy i utrwalamy angielskie słownictwo i wyrażenia związane
z jedzeniem i rodzajami żywności.
W ćwiczeniach na poziomie kl. 1 trenujemy podstawowy zakres słownictwa oraz proste konstrukcje z „like” (w tym pytania i krótkie odpowiedzi).
W ćwiczeniach dla kl. 2 znajdziemy porcję nowych słówek i konstrukcję z „like” poszerzoną o odmianę dla 3 os. l. poj. (np. She likes soup). Wybrane arkusze dla kl. 2 zawierają także słownictwo związane z zamówieniami w restauracji i posiłkami w poszczególnych porach dnia. Powodzenia!
Na skróty:
Materiały na poziomie klasy 1:
Zakres słownictwa:
bread, butter, cheese, egg, ham, jam, honey, yoghurt, chicken, sausage, carrot, cabbage, pea, potato, tomato, apple, banana, orange, pear, pizza, hamburger, spaghetti, crisps, sandwich, cake, sweets, ice cream, fizzy drink, juice, milk, water, meat, fruit, vegetables
Konstrukcje językowe:
liczba pojedyncza i mnoga (an egg - eggs),
znajomość liczb (np. four hamburgers),
I like / don't like / love (jam).,
Do you like (carrots)? Yes, I do. / No, I don't.,
(An apple) is (a fruit).
(Bananas) are (fruit).
It's good for me.
It's bad for me.
Materiały na poziomie klasy 2:
Zakres słownictwa:pizza, chicken, spaghetti, soup, fish, salad, chips, rice, pasta, yoghurt, cereal, toast, egg, sandwich, ice cream, carrot, cabbage, potato, tomato, pea, onion, apple, banana, grapes, strawberry
Konstrukcje językowe:
liczba pojedyncza i mnoga (a banana - bananas),
My favourite meal is (soup).,
I like (spaghetti).,
I don't like (fish).,
She likes (spaghetti).,
She doesn't like (fish).,
Do you like (chicken)?
Yes, I do./No, I don't.
Can I have some (fish) and (salad), please?
What's on the menu?
There's (fish), (soup) and (salad).
(Soup) and (fish), please.
Yes, of course.
Here you are.
Thank you.
I eat (cereal) for breakfast.
I eat (an apple) for a snack.
I eat (salad) for lunch.
I eat (a sandwich) for tea.
I eat (chicken) for dinner.
Zobacz również:
- TYSIĄCE materiałów edukacyjnych
- ZERO irytujących treści i reklam
- dla rodzica: SPOKÓJ I WYGODA
- dla dziecka: RADOŚĆ z własnych osiągnięć
- BEZPIECZNA NAUKA i ZABAWA w jednym :)
Bo KAŻDE dziecko jest mądre i inteligentne.
Trzeba tylko dać mu szansę.