Opinie naszych użytkowników
Pragnę serdecznie podziękować za wspaniałe pomysły i ciekawe materiały z których korzystam już od jakiegoś czasu w pracy z dziećmi. Wasza strona jest po prostu fantastyczna(...)
Agnieszka K.
Wczoraj byłam bezradna jak pomóc mojemu dziecku w nauce tabliczki mnożenia. A dzisiaj jestem szczęśliwa, że dzięki Pani pomocy, mojemu dziecku udało się ruszyć z miejsca.
Beata z Łodzi
Bardzo często korzystam z serwisu SuperKid.pl... Jest świetny, kapitalny, rozwija wyobraźnię, kreuje osobowość, rozwija zainteresowania :) Dziękuję.
Elżbieta J., mama i nauczycielka
Czytaj inne opinie »
W 2020 r. SuperKid.pl otrzymał
NAGRODĘ GŁÓWNĄ
w konkursie
ŚWIAT PRZYJAZNY DZIECKU,
w kategorii: Internet.
Organizatorem konkursu jest:
Komitet Ochrony Praw Dziecka.
Angielski dla klas 1-3: House
W tym dziale poznajemy i utrwalamy angielskie słowa związane z domem.
W ćwiczeniach na poziomie kl. 1 trenujemy podstawowy zakres słownictwa oraz zdania z „to be” (w tym pytania i przeczenia) dotyczące tego, w którym pomieszczeniu w domu znajdują się dane przedmioty.
W ćwiczeniach dla kl. 2 znajdziemy dodatkowo angielskie nazwy wyposażenia domowego i zdania z „to be” z tym słownictwem (np. The fridge is in the kitchen). Wybrane arkusze dla kl. 2 wprowadzają także angielskie przyimki miejsca (next to, on, in, behind, under). Powodzenia!
Na skróty:
Materiały na poziomie klasy 1:
Zakres słownictwa:living room, bedroom, bathroom, kitchen, garden, table, chair, door, window
Konstrukcje językowe:
liczba pojedyncza i mnoga (a living room - living rooms),
It's in (the bedroom).,
Is it in (the bedroom)?,
It isn't in (the bedroom).,
Where's (the sofa)?
Materiały na poziomie klasy 2:
Zakres słownictwa:living room, dining room, kitchen, bedroom, bathroom, toilet, hall, garden, window, door, floor,
armchair, sofa, bed, lamp, box, carpet, desk, shelf, table, chair, fridge, cooker, cupboard, shower, bath
Konstrukcje językowe:
liczba pojedyncza i mnoga (a chair - chairs),
It's (a desk).,
(The fridge) is in (the kitchen).,
(The fridge) isn't in (the bedroom).,
Where's (the teddy bear)?
(The teddy bear) is (in) (the box).
Is (the box) under (the bed)?,
przyimki miejsca (next to, on, in, behind, under)
Zobacz również:
- TYSIĄCE materiałów edukacyjnych
- ZERO irytujących treści i reklam
- dla rodzica: SPOKÓJ I WYGODA
- dla dziecka: RADOŚĆ z własnych osiągnięć
- BEZPIECZNA NAUKA i ZABAWA w jednym :)
Bo KAŻDE dziecko jest mądre i inteligentne.
Trzeba tylko dać mu szansę.