Opinie naszych użytkowników

Pragnę serdecznie podziękować za wspaniałe pomysły i ciekawe materiały z których korzystam już od jakiegoś czasu w pracy z dziećmi. Wasza strona jest po prostu fantastyczna(...)
Agnieszka K.

Wczoraj byłam bezradna jak pomóc mojemu dziecku w nauce tabliczki mnożenia. A dzisiaj jestem szczęśliwa, że dzięki Pani pomocy, mojemu dziecku udało się ruszyć z miejsca.
Beata z Łodzi

Bardzo często korzystam z serwisu SuperKid.pl... Jest świetny, kapitalny, rozwija wyobraźnię, kreuje osobowość, rozwija zainteresowania :) Dziękuję.
Elżbieta J., mama i nauczycielka

Czytaj inne opinie »

W 2020 r. SuperKid.pl otrzymał
NAGRODĘ GŁÓWNĄ
w konkursie
ŚWIAT PRZYJAZNY DZIECKU,
w kategorii: Internet.
Organizatorem konkursu jest:
Komitet Ochrony Praw Dziecka.

Co zrobić, gdy moje hasło wygasło?

W naszym serwisie co 6 miesięcy konieczna jest zmiana hasła do logowania - dotychczasowe hasło traci ważność i należy utworzyć nowe. Dotyczy to zarówno kont indywidualnych, jak i grupowych. Na tej stronie dowiesz się, co zrobić w takiej sytuacji.

Postępuj zgodnie ze wskazówkami. Na zrzutach ekranu czerwoną strzałką pokazano linki lub informacje, o których mowa.

1. Hasło utraciło swoją ważność, jeśli podczas próby zalogowania na swoje konto ujrzysz poniższy komunikat.

Na tym etapie jesteś zalogowany do serwisu, jednak nie masz dostępu do materiałów ani też nie możesz wykonywać żadnych czynności na swoim koncie.



2. Wypełnij formularz.

Wprowadź dotychczasowe (stare) hasło, wpisz nowe (dwukrotnie), a następnie zatwierdź dane, klikając w przycisk "Zmień hasło".


Pojawi się wówczas komunikat potwierdzający.


3. Odbierz e-maila z linkiem służącym do potwierdzenia zmiany hasła.


Po kliknięciu w link aktywacyjny zostaniesz przekierowany(-a) na stronę serwisu.

Pojawi się komunikat potwierdzający nadanie nowego hasła oraz informujący o zakończeniu całej procedury.



4. Jeśli nie otrzymałeś e-maila z linkiem aktywacyjnym.

Może się zdarzyć, że na Twoją pocztę nie dotrze wiadomość z linkiem potwierdzającym zmianę hasła. W takiej sytuacji napisz do nas, podając login swojego konta. Dokończymy za Ciebie procedurę nadania nowego hasła – zatwierdzimy je w systemie i poinformujemy Cię o tym e-mailowo.

Od tego momentu link potwierdzający jest już nieważny – jeśli na tym etapie na swojej poczcie odnajdziesz wiadomość z linkiem, to po kliknięciu w niego otrzymasz poniższy komunikat.




W razie jakichkolwiek pytań, skontaktuj się z nami, korzystając
z formularza kontaktowego