Opinie naszych użytkowników
Pragnę serdecznie podziękować za wspaniałe pomysły i ciekawe materiały z których korzystam już od jakiegoś czasu w pracy z dziećmi. Wasza strona jest po prostu fantastyczna(...)
Agnieszka K.
Wczoraj byłam bezradna jak pomóc mojemu dziecku w nauce tabliczki mnożenia. A dzisiaj jestem szczęśliwa, że dzięki Pani pomocy, mojemu dziecku udało się ruszyć z miejsca.
Beata z Łodzi
Bardzo często korzystam z serwisu SuperKid.pl... Jest świetny, kapitalny, rozwija wyobraźnię, kreuje osobowość, rozwija zainteresowania :) Dziękuję.
Elżbieta J., mama i nauczycielka
Czytaj inne opinie »
W 2020 r. SuperKid.pl otrzymał
NAGRODĘ GŁÓWNĄ
w konkursie
ŚWIAT PRZYJAZNY DZIECKU,
w kategorii: Internet.
Organizatorem konkursu jest:
Komitet Ochrony Praw Dziecka.
Ciekawe, dlaczego nasze mózgi różnie funkcjonują
Artykuł przybliży dzieciom pojęcie neuroróżnorodności oraz wyjaśni, czym są zaburzenia neurorozwojowe. Materiały dotyczą zarówno trudności,
jak i pozytywnych cech związanych z autyzmem, ADHD i dysleksją.
Proponujemy również ćwiczenia opracowane w oparciu o tekst artykułu – sprawdzają one zrozumienie tekstu, poszerzają zasób słownictwa i zwiększają ogólną sprawność językową. Ćwiczenia posłużą także utrwaleniu wiedzy nabytej podczas czytania artykułu.
Materiały przygotowaliśmy z myślą o uczniach
klas 2-4, ale mogą posłużyć też starszym dzieciom.
- Ciekawe, dlaczego nasze mózgi różnie funkcjonują
(wersja bc) // (wersja kol)
artykuł w wersji do wydruku (2 strony) - Ćwiczenie 1: Quiz (test wyboru)
(wersja bc) // (wersja kol) // odp.
(czytanie ze zrozumieniem) - Ćwiczenie 2: Prawda czy fałsz?
(wersja bc) // (wersja kol) // odp.
(czytanie ze zrozumieniem) - Ćwiczenie 3: Uzupełniamy tekst o dysleksji
(wersja bc) // (wersja kol)
(czytanie ze zrozumieniem, percepcja wzrokowa, odczytywanie zniekształconego tekstu) - Ćwiczenie 4: Zastanawiamy się, z czego mogą wynikać zachowania innych
(wersja bc) // (wersja kol)
(czytanie ze zrozumieniem, rozwijanie empatii, krótka wypowiedź pisemna) - Ćwiczenie 5: Wykreślamy słowa z diagramu, by uzupełnić tekst o ADHD
(wersja bc) // (wersja kol) // odp.
(koncentracja uwagi, percepcja wzrokowa)