Opinie naszych użytkowników

Pragnę serdecznie podziękować za wspaniałe pomysły i ciekawe materiały z których korzystam już od jakiegoś czasu w pracy z dziećmi. Wasza strona jest po prostu fantastyczna(...)
Agnieszka K.

Wczoraj byłam bezradna jak pomóc mojemu dziecku w nauce tabliczki mnożenia. A dzisiaj jestem szczęśliwa, że dzięki Pani pomocy, mojemu dziecku udało się ruszyć z miejsca.
Beata z Łodzi

Bardzo często korzystam z serwisu SuperKid.pl... Jest świetny, kapitalny, rozwija wyobraźnię, kreuje osobowość, rozwija zainteresowania :) Dziękuję.
Elżbieta J., mama i nauczycielka

Czytaj inne opinie »

W 2020 r. SuperKid.pl otrzymał
NAGRODĘ GŁÓWNĄ
w konkursie
ŚWIAT PRZYJAZNY DZIECKU,
w kategorii: Internet.
Organizatorem konkursu jest:
Komitet Ochrony Praw Dziecka.

Jak otrzymać fakturę za zakup abonamentu szkolnego?

Jeśli jest Ci potrzebna faktura proforma lub faktura księgowa, to podczas składania zamówienia na abonament będzie możliwość zaznaczenia takiej opcji. Dokument, o który zawnioskujesz, zostanie wysłany na adres mailowy przypisany do konta szkolnego – upewnij się, że jest on aktualny.

WAŻNE: Fakturę księgową wystawiamy wyłącznie po otrzymaniu płatności. Jedynym dokumentem, jaki możesz otrzymać przed dokonaniem wpłaty, jest faktura proforma.

Postępuj zgodnie z instrukcjami podanymi poniżej. Na zrzutach ekranu czerwoną strzałką pokazano linki lub informacje, o których mowa.

1. Zaloguj się na swoje konto szkolne, wpisując w pomarańczowej zakładce
login i hasło.

Jeśli nie masz jeszcze konta szkolnego, czytaj tu: Jak założyć konto szkolne



2. Kliknij w link "Abonament", a następnie w przycisk "Wykup abonament" lub "Przedłuż abonament" (rodzaj przycisku, jaki Ci się pojawi, zależy od sytuacji na Twoim koncie).



3. Zaznacz, jaki okres abonamentowy oraz jaka liczba i rodzaj subkont Cię interesuje.
Następnie wciśnij przycisk "Przejdź do zamówienia".

Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o subkontach,
przeczytaj tu: Co to jest i ile kosztuje abonament szkolny



4. Teraz otrzymasz wszystkie dane o Twoim zamówieniu. Jeśli chcesz otrzymać fakturę lub proformę, zaznacz opcję pokazaną na obrazku i kliknij przycisk "Kontynuuj".



5. Tutaj możesz zdecydować, czy chcesz dokonać płatności od razu i otrzymać fakturę, czy przed dokonaniem wpłaty potrzebujesz proformę.
 


6. Wprowadź poprawne dane potrzebne do wystawienia faktury. Jeśli dane nabywcy są inne niż dane odbiorcy, w sekcji "Dane odbiorcy faktury" zaznacz opcję "inne" i wypełnij wszystkie wymagane pola. Na końcu wciśnij przycisk "Kontynuuj". Następnie, po sprawdzeniu danych, wciśnij "Potwierdzam dane i zamawiam".


7. Po sprawdzeniu danych, wciśnij "Potwierdzam dane i zamawiam".
 

Jeśli zdecydowałeś, że chcesz otrzymać fakturę proforma, powyższy krok był ostatnim. Wkrótce otrzymasz maila z proformą oraz danymi potrzebnymi do dokonania płatności.

Jeśli natomiast wybrałeś, że chcesz otrzymać fakturę po wpłacie, w kolejnym kroku wybierz sposób płatności i opłać zamówienie. Jeśli transakcja dojdzie do skutku i przelew zostanie zrealizowany, otrzymasz od nas informację mailową o aktywacji abonamentu, a w ciągu 1-3 dni także zamówioną fakturę.

Jeśli dopiero po zamówieniu i opłaceniu abonamentu dojdziesz do wniosku, że potrzebna jest Ci faktura, napisz do nas na adres pomoc@superkid.pl. W wiadomości podaj wszystkie dane do faktury oraz login konta szkolnego, którego wpłata dotyczy. Rachunek wyślemy mailem w ciągu 1-3 dni roboczych.

Pamiętaj - fakturę wystawiamy wyłącznie na żądanie, zgłoszone nie później niż 15-ego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym abonament został aktywowany. Jeśli prośba o fakturę zostanie zgłoszona w terminie późniejszym, faktura nie zostanie wystawiona.
Wynika to z obostrzeń narzuconych przez ustawę o VAT.


W razie jakichkolwiek pytań, skontaktuj się z nami, korzystając
z formularza kontaktowego