Opinie naszych użytkowników

Pragnę serdecznie podziękować za wspaniałe pomysły i ciekawe materiały z których korzystam już od jakiegoś czasu w pracy z dziećmi. Wasza strona jest po prostu fantastyczna(...)
Agnieszka K.

Wczoraj byłam bezradna jak pomóc mojemu dziecku w nauce tabliczki mnożenia. A dzisiaj jestem szczęśliwa, że dzięki Pani pomocy, mojemu dziecku udało się ruszyć z miejsca.
Beata z Łodzi

Bardzo często korzystam z serwisu SuperKid.pl... Jest świetny, kapitalny, rozwija wyobraźnię, kreuje osobowość, rozwija zainteresowania :) Dziękuję.
Elżbieta J., mama i nauczycielka

Czytaj inne opinie »

W 2020 r. SuperKid.pl otrzymał
NAGRODĘ GŁÓWNĄ
w konkursie
ŚWIAT PRZYJAZNY DZIECKU,
w kategorii: Internet.
Organizatorem konkursu jest:
Komitet Ochrony Praw Dziecka.

Jak założyć multi-Konta?

Gdy placówka lub grupa nauczycieli posiada konto grupowe, a wraz z nim określoną pulę multi-Kont opłaconych w ramach abonamentu, czas przystąpić do ich założenia. Proces zakładania multi-Konta jest bardzo prosty i analogiczny do zakładania kont dla nauczyciela.

Postępuj zgodnie z instrukcjami podanymi poniżej. Na zrzutach ekranu czerwoną strzałką pokazano linki lub informacje, o których mowa.

1. Zaloguj się na swoje konto grupowe, wpisując w pomarańczowej zakładce
login i hasło.

Jeśli nie masz jeszcze konta grupowego, czytaj tu: Jak założyć konto grupowe?



2. Kliknij w link "Ustawienia".


3. Kliknij przycisk "Zarządzanie multi-Kontami".


4. W tym panelu możesz zarządzać pulą swoich multi-Kont.
Kliknij w przycisk "Dodaj konto".


5. System poprosi Cię o wprowadzenie loginu i hasła dla nowego multi-Konta. Status konta jest domyślnie ustawiony jako "aktywny". Zatwierdź wpisane dane przyciskiem "Zapisz".


7. Spójrz, jakie informacje i funkcje możesz tu znaleźć:

1. Informacja ile multi-Kont zostało już założonych i jaka liczba ogółem została zakupiona.

2. Login multi-Konta. Jeśli kont tych będzie więcej, w tabeli będzie widocznych odpowiednio więcej wierszy.

3. Status multi-Konta. Jeśli jest aktywny, można się na to konto logować. Status ustawiasz w momencie zakładania konta, a potem możesz go zmieniać w dowolnej chwili.

4. Edycja konta (np. zmiana hasła, dezaktywacja lub aktywacja) oraz podgląd tego, ile w danym momencie jest zalogowanych stanowisk na dane multi-Konto. Gdy limit logowań (15) zostanie przekroczony, będziesz mógł tutaj wylogować dowolne stanowiska (np. te, które nie wylogowały się prawidłowo i uniemożliwiają logowanie innym uczniom).



Kliknięcie przycisku "Odśwież" powoduje, że system aktualizuje dane do tych, które są adekwatne na dany moment.

W razie jakichkolwiek pytań, skontaktuj się z nami, korzystając
z formularza kontaktowego