Opinie naszych użytkowników

Pragnę serdecznie podziękować za wspaniałe pomysły i ciekawe materiały z których korzystam już od jakiegoś czasu w pracy z dziećmi. Wasza strona jest po prostu fantastyczna(...)
Agnieszka K.

Wczoraj byłam bezradna jak pomóc mojemu dziecku w nauce tabliczki mnożenia. A dzisiaj jestem szczęśliwa, że dzięki Pani pomocy, mojemu dziecku udało się ruszyć z miejsca.
Beata z Łodzi

Bardzo często korzystam z serwisu SuperKid.pl... Jest świetny, kapitalny, rozwija wyobraźnię, kreuje osobowość, rozwija zainteresowania :) Dziękuję.
Elżbieta J., mama i nauczycielka

Czytaj inne opinie »

Na skróty:

Wspieramy:

Jeśli nie dotarł do Ciebie nasz mail

W przypadku, gdy w Twoim programie pocztowym nie pojawiają się maile od nas (wszystkie lub tylko niektóre), postępuj zgodnie z poniższymi punktami, by rozwiązać problem.

  1. Uwzględnij możliwość wystąpienia opóźnienia czasowego
  2. Sprawdź niestandardowe zakładki poczty odebranej
  3. Sprawdź folder ze spamem i kosz na śmieci
  4. Wprowadź adres serwisu Superkid.pl na tzw. białą listę
  5. Co zrobić, jeśli powyższe punkty nie pomogły?
 

1. Uwzględnij możliwość wystąpienia opóźnienia czasowego

Od momentu wysłania maila do Ciebie może upłynąć trochę czasu, zanim pojawi się on w Twojej skrzynce pocztowej (nawet do 20 minut). Czas ten jest zależny od wielu czynników, na które nie mamy wpływu. Zawsze trzeba brać to pod uwagę.

 

2. Sprawdź wszystkie zakładki poczty odebranej

Niektóre programy pocztowe (np. wp.pl czy o2.pl) automatycznie rozmieszczają odebrane maile w różnych zakładkach tematycznych. Może być tak, że w głównym widoku nie widać maili z Superkid, bo są w innej zakładce. Dlatego zawsze trzeba przejrzeć zawartość wszystkich zakładek.

Poniżej widać przykład takiej sytuacji w programie pocztowym wp.pl (zakładki pojawiają się po kliknięciu folderu "Odebrane"). Maile z Superkid mogą trafić np. do zakładki "Inne":

 

3. Sprawdź folder ze spamem i kosz na śmieci

Większość programów pocztowych zawiera folder na spam oraz kosz na śmieci, do których trafiają czasem - bez wiedzy użytkownika - odebrane maile. Dlatego należy sprawdzić zawartość tych folderów.
Przykład programu pocztowego (wp.pl) z wymienionymi folderami:

 

4. Wprowadź adres serwisu Superkid.pl na tzw. białą listę

Jeśli w programie pocztowym umieścisz adres serwisu www.superkid.pl na białej liście, to maile z Superkid nigdy nie będą potraktowane przez program jak spam, dzięki czemu będziesz mieć gwarancję, że trafią one prawidłowo do folderu poczty odebranej. W każdym programie pocztowym definiowanie białej listy może się odbywać w innym miejscu. W przypadku wp.pl trzeba wejść w górne menu Opcje->Bezpieczeństwo->WPAntySpam.

Trzeba mieć na uwadze, że wykonanie tej czynności wpłynie na odbieranie przyszłych maili, a nie na te, które zostały już wysłane przez nas.

 

5. Co zrobić, jeśli powyższe punkty nie pomogły?

W takiej sytuacji skontaktuj się z nami poprzez stronę KONTAKT. Napisz nam, które maile z Superkid do Ciebie nie dochodzą oraz z jakiego programu pocztowego korzystasz. Zrobimy co w naszej mocy, żeby Ci pomóc :)