Opinie naszych użytkowników
Pragnę serdecznie podziękować za wspaniałe pomysły i ciekawe materiały z których korzystam już od jakiegoś czasu w pracy z dziećmi. Wasza strona jest po prostu fantastyczna(...)
Agnieszka K.
Wczoraj byłam bezradna jak pomóc mojemu dziecku w nauce tabliczki mnożenia. A dzisiaj jestem szczęśliwa, że dzięki Pani pomocy, mojemu dziecku udało się ruszyć z miejsca.
Beata z Łodzi
Bardzo często korzystam z serwisu SuperKid.pl... Jest świetny, kapitalny, rozwija wyobraźnię, kreuje osobowość, rozwija zainteresowania :) Dziękuję.
Elżbieta J., mama i nauczycielka
Czytaj inne opinie »
W 2020 r. SuperKid.pl otrzymał
NAGRODĘ GŁÓWNĄ
w konkursie
ŚWIAT PRZYJAZNY DZIECKU,
w kategorii: Internet.
Organizatorem konkursu jest:
Komitet Ochrony Praw Dziecka.
Ćwiczenia usprawniające percepcję wzrokową
Oto spis materiałów edukacyjnych, które pozwolą dziecku doskonalić percepcję wzrokową i rozwijać spostrzegawczość. Dzięki tym ćwiczeniom dziecko nie będzie miało trudności z rozróżnianiem liter, cyfr, figur geometrycznych itd.
Znajdziesz tu zadania o bardzo różnorodnym charakterze - ćwiczenia polegające na porównywaniu obrazków, znajdywaniu różnic, porządkowaniu wg wielkości, wyszukiwaniu właściwego śladu lub elementu, rysowaniu lub układaniu wg wzoru.
Jeśli szukasz sekcji "Percepcja wzrokowa" przeznaczonej specjalnie dla poziomu elementarzowego, jest tutaj:
Elementarz - Percepcja wzrokowa
Spis będziemy na bieżąco aktualizować o dochodzące materiały.
Zobacz też przykładowe pojedyncze ćwiczenia w różnych sekcjach:
Poziom przedszkolny:
- Łamigłówka: Halloween - Kolorowanie według kodu
(wersja bc) // (wersja kol) - Kącik podróżnika: Hiszpania - Tolerancja to podstawa
(wersja bc) // (wersja kol)
wskaż wszystkie elementy - hiszpańska plaża - Karta pracy przedszkolaka nr 37/2a - Pokoloruj według oznaczeń.
- Karta pracy przedszkolaka nr 37/3a - Dopasuj cienie do obrazka.
- Karta pracy przedszkolaka nr 48/3a - Odszukaj takie same piłki plażowe.
- Karta pracy przedszkolaka 49/4a - Znajdź pary takich samych ślimaków
- Karty pracy przedszkolaka zest. nr 50 - karty nr 3a i 4a
odszukaj identyczne szlaczki, znajdź 4 róznice - Scenki edukacyjne: (11) Zabawa w berka - Arkusze nr 2 i 4
(2) łączymy pola zawierające więcej niż jedną kropkę, (4) rozpoznajemy po symbolach, w którym domu mieszka Zosia - Scenki edukacyjne: Wymarzona hulajnoga - Arkusz 5
wskazujemy element, który zmienił się w szeregu - Zwierzę miesiąca: Dżdżownica
ćw.1 i 15 - znajdź intruza
ćw.2 - znajdź prawidłowy cień
ćw.5 i 6 - pokoloruj wg symboli
ćw.10 - szukamy i liczymy warzywa
ćw.13 - dopasowujemy cień każdej dżdżownicy
ćw.14 - znajdź 5 różnic
ćw.17 - wklejamy barkujące fragmenty obrazka
ćw.19 - układanka z symbolami
ćw.20 - kolorujemy kratki wg wzoru - Zwierzę miesiąca: Hipopotam
ćw.2 - znajdź 10 różnic między obrazkami
ćw.7 - mozaika
ćw.9 - wskaż prawidłowy kontur
ćw.10 - znajdź identyczne rysunki
ćw.11 - rysowanie po śladzie
ćw.14 - pokoloruj wszystkie hipopotamy - Zwierzę miesiąca: Jeż - Arkusze nr 2, 3, 7, 18
- Zwierzę miesiąca: Kanarek - Upominek
dorysuj brakujące elementy i pokoloruj odpowiednie kanarki - Zwierzę miesiąca: Kawia domowa
ćw.13 - znajdź dwa identyczne nakrycia głowy
ćw.14 - znajdź właściwy kontur kawii domowej - Zwierzę miesiąca: Niedźwiedź brunatny
ćw.1 - znajdź 6 niedźwiedzi
ćw.2 - znajdź dwa identyczne wizerunki niedźwiedzia
ćw.5 - znajdź właściwy cień drapieżnika
ćw.7 - mozaika (pokoloruj wg symboli)
ćw.9 - dopasuj kontur bawiących się niedźwiadków
ćw.11 - znajdź dwie identyczne bohaterki bajki "Złotowłosa i trzy misie"
ćw.14 - rysowanie po śladzie
ćw.19 - znajdź pięć niedźwiadków - Zwierzę miesiąca: Pająk
ćw.3 - znajdź intruza
ćw.4 - znajdź właściwy cień pająka
ćw.5 - znajdź 10 różnic (gryziel tapetnik)
ćw.7 - mozaika (pokoloruj wg symboli)
ćw.10 - dopasuj kontur pająka
ćw.14 - znajdź dwie identyczne muchy - Zwierzę miesiąca: Papuga
ćw.3 - mozaika (cyfry 1-9)
ćw.4 - wskaż właściwy obrazek
ćw.7 - mozaika (kształty)
ćw.8 - połącz papugi z odpowiednim zestawem kolorów - Zwierzę miesiąca: Skorpion
ćw.1 - znajdź 10 różnic
ćw.3 - mozaika
ćw.4 - znajdź intruza
ćw.7 - mozaika
ćw.10 - dopasuj kontur - Zwierzę miesiąca: Ślimak - ćw.3
znajdź dwa takie same ślimaki - Zwierzę miesiąca: Świnia
ćw.2 - znajdź dwie identyczne świnie
ćw.3 - znajdź 10 różnic między obrazkami
ćw.7 - pokoloruj zgodnie z legendą
ćw.9 - dopasuj kontur świnki
ćw.13 - pokoloruj wskazane elementy
ćw.14 - pokoloruj wszystkie świnki - Zwierzę miesiąca: Tygrys
ćw.3 - znajdź tygrysa, który różni się od pozostałych
ćw.5 - znajdź 10 różnic między obrazkami
ćw.7 - pokoloruj zgodnie z legendą
ćw.9 - dopasuj kontur tygryska Tigi - Zwierzę miesiąca: Wielbłąd - Dzielne zwierzę
(wersja bc) // (wersja kol)
rozpoznaj właściwy obrazek - Zwierzę miesiąca: Wieloryb - Marzenie o wielorybie
kolorujemy wskazane elementy na obrazku - Słowniczek Emocji i Postaw: Wyciszenie - Ćwiczenie nr 4
(wersja bc) // (wersja kol)
wypisujemy, co widzimy w trzech różnych miejscach, i odpowiadamy,
czy moglibyśmy się w nich wyciszyć - Ćwiczenia logopedyczne: Ćwiczenia oddechowe - Jesienne liście (zestaw)
wycinamy liście i za pomocą słomki przenosimy je na drzewo;
rozpoznajemy cyfry od 1 do 9 i dobieramy takie same - Ćwiczenia logopedyczne: Ćwiczenia oddechowe - Wirujące płatki śniegu (zestaw)
wycinamy śnieżynki i za pomocą słomki przenosimy je na obrazek;
rozpoznajemy samogłoski: A, E, I, O, U, Y i dobieramy takie same - Ćwiczenia logopedyczne: Ćwiczenia oddechowe - Kolorowa łąka (zestaw)
wycinamy owady i za pomocą słomki przenosimy je na obrazek;
dobieramy identyczne owady - Ćwiczenia logopedyczne: Ćwiczenia oddechowe - Układanka o rozmowie (zestaw)
wycinamy elementy układanki i za pomocą słomki przenosimy je na obrazek
(dostępna także wersja do samodzielnego ułożenia puzzli)
Poziom elementarzowy:
- Zwierzę miesiąca: Borsuk - Arkusz nr 10
- Zwierzę miesiąca: Kaczka - Arkusz nr 8
(pismo szkolne) // (pismo uproszczone) - Zwierzę miesiąca: Kanarek - Arkusze nr 1 i 3
- Zwierzę miesiąca: Koń - Arkusz nr 10
- Zwierzę miesiąca: Kozica - Arkusz nr 6 (szyfr)
- Zwierzę miesiąca: Krowa - Arkusze nr 8 i 10
- Zwierzę miesiąca: Kura - Arkusze nr 2 i 3
- Zwierzę miesiąca: Mrówka - Arkusze nr 8 i 9
- Zwierzę miesiąca: Niedźwiedź brunatny - Arkusz nr 7
(pismo szkolne, bc) // (pismo szkolne, kol)
(pismo uproszczone, bc) // (pismo uproszczone, kol)
odszyfrowujemy brakujące słowa w zdaniu - Zwierzę miesiąca: Papuga - Arkusze nr 3, 4, 7 i 8
- Zwierzę miesiąca: Sęp - Arkusze nr 5 i 7
- Zwierzę miesiąca: Skorpion - Arkusze nr 1 i 5
- Zwierzę miesiąca: Sroka - Arkusz nr 7
(litery pisane) // (pismo uproszczone)
rozpoznajemy, grupujemy i liczymy litery B, P, M, N, I, J, O, A, D, G, L, Ł, T - Zwierzę miesiąca: Świnia - Arkusz nr 7
składamy hasło z sylab ukrytych pod symbolami - Zwierzę miesiąca: Wielbłąd - Arkusze nr 1, 4 i 8
- Zwierzę miesiąca: Wieloryb - Arkusz nr 3
rozpoznajemy i grupujemy symbole - Zwierzę miesiąca: Zebra - Arkusze nr 5 i 7
- Kącik Podróżnika: Egipt - Arkusze nr 1, 5 i 7
- Kącik Podróżnika: Islandia - Arkusze nr 2 i 5
- Kącik Podróżnika: Irlandia - Arkusze nr 2, 3, i 4
- Kącik Podróżnika: Japonia - Arkusze nr 8 i 9
- Kącik Podróżnika: Niemcy - Arkusze nr 2 i 4
- Kącik Podróżnika: Meksyk - Arkusze nr 1 i 7
- Kącik Podróżnika: Ukraina - Arkusze nr 8 i 10
- Kącik Podróżnika: Izrael - Izraelskie śniadanie
pismo szkolne (wersja bc) // (wersja kol)
pismo uproszczone (wersja bc) // (wersja kol)
wyszukujemy słowa w ciągu liter i piszemy po śladzie - Kącik Podróżnika: Polska - Czas na długi spacer
pismo szkolne // pismo uproszczone
dopasowujemy symbole, by odczytać nazwę atrakcji Sopotu - Kącik Podróżnika: Republika Południowej Afryki - Afrykańska wykreślanka
wykreślamy nazwy państw Afryki oraz dodajemy i odejmujemy do 10,
by sprawdzić, jak wygląda flaga RPA - Kącik Podróżnika: Szwecja - Co nieco o nas
pismo szkolne (wersja bc) // (wersja kol)
pismo uproszczone (wersja bc) // pismo uproszczone (wersja kol)
piszemy litery po śladzie, wykreślamy z tabeli ich odpowiedniki,
a z pozostałych liter składamy słowa i uzupełniamy zdania - Łamigłówki tematyczne - Jesień
arkusz nr 1 - rozpoznajemy i liczymy litery
arkusz nr 5 - piszemy litery w liniaturze i odszukujemy je w tabelach - Łamigłówka Boże Narodzenie - Wigilijny smakołyk
pismo szkolne (bc) // (kol)
pismo uproszczone (bc) // (kol)
barszcz z uszkami (rozpoznajemy litery, składamy je w słowa
i piszemy w liniaturze) - Łamigłówka Zwierzęta egzotyczne - Trochę inna panda
wykreślamy nazwy zwierząt z diagramu, liczymy nieoznaczone litery
oraz dodajemy i odejmujemy do 10 - Łamigłówka Higiena - Potrzebne przedmioty
(pismo szkolne, wersja bc) // (pismo szkolne, wersja kol)
(pismo uproszczone, wersja bc) // (pismo uproszczone, wersja kol)
odnajdujemy w ciągach liter nazwy zilustrowanych przedmiotów
i piszemy je po śladzie, z pozostałych liter układamy hasło - Łamigłówka Dzień Ziemi - Pomoc z domu
(pismo szkolne, wersja bc) // (pismo szkolne, wersja kol)
(pismo uproszczone, wersja bc) // (pismo uproszczone, wersja kol)
piszemy litery po śladzie, wykreślamy z tabeli ich odpowiedniki,
a z pozostałych liter składamy słowa i uzupełniamy zdania - Łamigłówka Warto rozmawiać - Ważne zasady
pismo szkolne (wersja bc) // (wersja kol)
pismo uproszczone (wersja bc) // (wersja kol)
piszemy litery po śladzie, wykreślamy z tabeli ich odpowiedniki,
a z pozostałych liter składamy słowa i uzupełniamy zdania - Łamigłówka Sport i relaks - Porcje szczęścia
(wersja bc) // (wersja kol)
układamy wyrazy z rozsypanek literowych i przyklejamy
w odpowiednie miejsca ich poprawne zapisy - Ćwiczenia logopedyczne - Połącz te same sylaby (zestawy):
głoska SZ, głoska CZ, głoska Ż, głoska DŻ, głoska S, głoska C,
głoska Z, głoska DZ, głoska R, głoska L, głoska K, głoska G,
głoska P, głoska B, głoska F, głoska W, głoska T, głoska D
arkusze z różnymi motywami (dostępne także wersje z pisaniem po śladzie) - Ćwiczenia logopedyczne: Dobierz te same sylaby - Wędrówki motyli (zestaw):
głoska SZ, głoska CZ, głoska Ż, głoska DŻ, głoska S, głoska C, głoska Z, głoska DZ,
głoska Ś/SI, głoska Ć/CI, głoska Ź/ZI, głoska DŹ/DZI, głoska R, głoska L, głoska K,
głoska G, głoska P, głoska B, głoska F, głoska W, głoska T, głoska D
wycinamy motyle i nakładamy je na kwiaty, dobierając pary oznaczone tymi samymi sylabami
(dostępna także wersja z pisaniem po śladzie) - Ćw. logopedyczne: Dobierz te same sylaby - Świąteczna uzupełnianka (zestaw):
głoska SZ, głoska CZ, głoska Ż, głoska DŻ, głoska S, głoska C, głoska Z,
głoska DZ, głoska Ś/SI, głoska Ć/CI, głoska Ź/ZI, głoska DŹ/DZI, głoska R,
głoska L, głoska K, głoska G, głoska P, głoska B, głoska F, głoska W,
głoska T, głoska D, głoski M i N
uzupełniamy świąteczne obrazki, dobierając pary oznaczone tymi samymi sylabami
(możliwość wykonania zadania z wykorzystaniem słomki - jako ćwiczenie oddechowe) - Ćwiczenia logopedyczne: Czy ta sama? - Domki dla psów (zestaw):
głoska SZ, głoska CZ, głoska Ż, głoska DŻ, głoska S, głoska C, głoska Z,
głoska DZ, głoska R, głoska L, głoska K, głoska G, głoska P, głoska B,
głoska F, głoska W, głoska T, głoska D
prowadzimy kredki po śladach i sprawdzamy, czy połączone sylaby są takie same - Ćwiczenia logopedyczne: Znajdź te same sylaby - Pisanki wielkanocne (zestaw):
głoska SZ, głoska CZ, głoska S, głoska C, głoska Ś, głoska Ć, głoska R,
głoska L, głoska K, głoska P, głoska F, głoska T - Ćwiczenia logopedyczne: Znajdź drogę - Sylabowy labirynt (zestaw):
głoska SZ, głoska CZ, głoska Ż, głoska DŻ, głoska S, głoska C, głoska Z,
głoska DZ, głoska Ś/SI, głoska Ć/CI, głoska Ź/ZI, głoska DŹ/DZI, głoska R,
głoska L, głoska K, głoska G, głoska P, głoska B, głoska F, głoska W,
głoska T, głoska D, głoski M, N
kolorujemy wskazane sylaby, łączymy je i dzięki temu przechodzimy przez labirynt - Ćwiczenia logopedyczne: Znajdź drogę - Trasa przez sylaby (zestaw):
głoska CZ, głoska Ż, głoska C, głoska Z, głoska DZ, głoska Ś/SI,
głoska L, głoska G, głoska B, głoska W, głoska D, głoska M
przechodzimy labirynt drogą prowadzącą przez sylaby
zawierające wskazaną głoskę - Ćwiczenia logopedyczne: Szyfry sylabowe - Czapki zimowe (zestaw):
głoska SZ, głoska Ż/RZ, głoska S, głoska C, głoska Z, głoska R,
głoska L, głoska K, głoska G, głoska P, głoska B, głoska F,
głoska W, głoska T, głoska D
rozpoznajemy takie same czapki i rozszyfrowujemy wyrazy - Ćwiczenia logopedyczne: Szyfry głoskowe - Kolorowa łąka (zestaw):
głoska SZ, głoska CZ, głoska Ż/RZ, głoska DŻ, głoska S, głoska C,
głoska Z, głoska DZ, głoska Ś, głoska Ć, głoska Ź/ZI, głoska DŹ/DZI,
głoska R, głoska L, głoska K, głoska G, głoska P, głoska B,
głoska F, głoska W, głoska T, głoska D
rozpoznajemy takie same kwiaty i rozszyfrowujemy wyrazy - Ćwiczenia logopedyczne: Puzzle sylabowo-obrazkowe (zestaw):
głoska SZ, głoska CZ, głoska Ż, głoska S, głoska C, głoska Z,
głoska DZ, głoska Ś/SI, głoska Ć/CI, głoska Ź/ZI, głoska DŹ/DZI,
głoska R, głoska L, głoska K, głoska G, głoska P, głoska B,
głoska F, głoska W, głoska T, głoska D
puzzle z wyrazami dwu- i trzysylabowymi - Ćwiczenia logopedyczne: Jak brzmi to wspak? (zestaw):
głoska S, głoska C, głoska Z, głoska R, głoska L, głoska K, głoska G,
głoska P, głoska B, głoska F, głoska W, głoska T, głoska D
czytamy imiona zapisane wspak, piszemy ich poprawne formy
i łączymy odpowiednie balony z dziećmi - Ćwiczenia logopedyczne: Składamy wyrazy - Zmiksowane słowa (zestaw):
głoska SZ, głoska CZ, głoska Ż/RZ, głoska DŻ, głoska S, głoska C, głoska Z,
głoska DZ, głoska Ś/SI, głoska Ć/CI, głoska Ź/ZI, głoska DŹ/DZI,
głoska R, głoska L, głoska K, głoska G, głoska P, głoska B,
głoska F, głoska W, głoska T, głoska D
porządkujemy litery zgodnie z kolorami, powstałe wyrazy zapisujemy w liniaturach - Ćwiczenia logopedyczne: Nazwij i połącz - Brakujący cień (zestaw):
głoska SZ, głoska CZ, głoska Ż, głoska S, głoska C, głoska Z, głoska DZ,
głoska Ś, głoska Ć/CI, głoska Ź/ZI, głoska DŹ/DZI, głoska R,
głoska L, głoska K, głoska G, głoska P, głoska B,
głoska F, głoska W, głoska T, głoska D
nazywamy to, co przedstawiają obrazki, podpisujemy je;
łączymy ilustracje z pasującymi cieniami i dorysowujemy brakujący kształt - Ćwiczenia logopedyczne - Powiedz i znajdź (zestaw):
Łazienka, Kuchnia, Co słychać w lesie?, Powrót do zdrowia, Jesienny spacer,
Rodzinna wigilia, Boże Narodzenie, Zimowy poranek, Ferie zimowe,
Na królewskim dworze, Wiosenny piknik, Górska wycieczka, W szkole,
Wesoły ogrodnik, Trening czyni mistrza
nazywamy elementy umieszczone pod ilustracją, szukamy ich na obrazku i kolorujemy je
(dostępna także wersja z wyrazami) - Ćwiczenia logopedyczne: Ćwiczenia oddechowe - Korale z jarzębiny (zestaw)
wycinamy koraliki i za pomocą słomki przenosimy je na nić;
układamy z rozsypanki literowej napis: CZERWONY NASZYJNIK
Poziom szkolny:
- Zwierzę miesiąca: Pies - Arkusze nr 3 i 13
ćw. 3 - znajdź w diagramie wszystkie wystąpienia japońskiego znaku o wskazanym kształcie
ćw. 13 - odszyfruj wiadomość zapisaną alfabetem Morse'a - Zwierzę miesiąca: Dzięcioł - Arkusz nr 12
odszyfrowujemy wiadomość zapisaną alfabetem Morse'a - Zwierzę miesiąca: Jeż - Arkusz nr 9
odszyfruj wiadomość zapisaną aflabetem Morse'a - Zwierzę miesiąca: Sarna - Arkusz nr 2
dorysuj symetrycznie brakujące fragmenty liter - Zwierzę miesiąca: Lew - Arkusz nr 7
odszukaj słowo "lew" w zdaniach - Zwierzę miesiąca: Kangur - Arkusz nr 8
odszyfrowujemy wiadomość zapisaną alfabetem Morse'a - Zwierzę miesiąca: Koala - Arkusz nr 13
odszyfrowujemy wiadomość zapisaną alfabetem Morse'a - Zwierzę miesiąca: Koń - Arkusz nr 5
znajdź w diagramie wszystkie wystąpienia japońskiego znaku o wskazanym kształcie - Zwierzę miesiąca: Kot - Arkusz nr 6
znajdź w diagramie wszystkie wystąpienia japońskiego znaku o wskazanym kształcie - Zwierzę miesiąca: Papuga - Arkusz nr 12
(wersja bc) // (wersja kol)
odszyfrowujemy wiadomość zapisaną alfabetem Morse'a - Zwierzę miesiąca: Wielbłąd - Arkusz nr 15
skreślamy litery, które się powtarzają - Łamigłówka Kącik Podróżnika: Izrael - Zobacz koniecznie
(wersja bc) // (wersja kol)
szukamy takich samych zestawów figur, by poznać atrakcje miast Izraela - Łamigłówka Wielcy ludzie, ciekawe postacie - Sławni Polacy:
W. Szymborska // odp.
dobieramy do siebie odpowiednie połówki kształtów, by stworzyć hasło - Łamigłówka Wielcy Ludzie - Poza Polską: L.M. Montgomery
tytuły dzieł L.M. Montgomery - szyfr (alfabet Morse'a) - Łamigłówka kl. 4-5: Sztuka - Posąg z brązu
oś symetrii - Łamigłówka kl. 4-5: Wyspy Europy - Archipelagi
(wersja bc) // (wersja A, kol) // (wersja B, kol)
A - wersja łatwiejsza, B - wersja trudniejsza
rozpoznawanie figur geometrycznych, percepcja wzrokowa - Pisanie z przyjemnością: Pamiętnik - Pewien pamiętnikarz
szyfr - alfabet Morse'a - Ćwiczenie do lektury "Pilot i ja" - Wykreślanka
- Ćwiczenie do lektury "Nie płacz, Koziołku!" - Wykreślanka
- Ćwiczenie do lektury "Cudaczek Wyśmiewaczek" - Uzupełnij brakujące litery
- Ćwiczenie nr 8 do lektury "Afryka Kazika"
odszyfrowujemy litery, by poznać nazwę postawy, przed którą przestrzega nas lektura - Ćwiczenie do lektury "Sposób na Alcybiadesa" - Szyfr (alfabet Morse'a)
- Karty pracy ucznia zestaw 8 (poziom 1)- ćwiczenia 5, 6 i 7
- Karta pracy ucznia 15/10 (poziom 1) - Odszukujemy identyczne elementy
- Karta pracy ucznia 27/9 (poziom 2) - Jesienne łamigłówki ćwiczące spostrzegawczość
- Karta pracy ucznia 35/3 (poziom 2) - Zdrowe odżywianie
- Ćwiczenie nr 4 do artykułu "Ciekawe, dlaczego...
niektórym gatunkom zwierząt grozi wyginięcie"
w podanych słowach odnajdujemy i poprawiamy literówki - Ćwiczenie nr 5 do artykułu "Ciekawe, dlaczego... woda w rzece płynie"
w podanych zdaniach odnajdujemy ukryte słowa - Ćwiczenie nr 4 do artykułu "Ciekawe, dlaczego... tak ważny jest spacer
szyfr - alfabet Morse'a - Tematy z zakresu biologii - Układ rozrodczy (ćw. 3)
(wersja bc) // (wersja kol)
hasło: chromosomy płci (alfabet Morse'a) - Tematy z zakresu biologii - Narządy zmysłów: Dotyk i ból
(wersja bc) // (wersja kol)
hasło: morfina (szyfr - skreślamy litery, które się powtarzają) - Tematy z zakresu biologii - Symbole parków narodowych
(wersja bc) // (wersja kol) // odp.
przyporządkowujemy znaki obrazkowe do odpowiedniego zbioru - Tematy z zakresu biologii - Rośliny zarodnikowe
szyfr - Tematy z zakresu geografii - Nad Wisłą
skreślamy litery, które się powtarzają - Historia: Renesans i wielkie odkrycia geograficzne - Ważna zasada // (odp.)
szyfr (alfabet Morse'a)
- TYSIĄCE materiałów edukacyjnych
- ZERO irytujących treści i reklam
- dla rodzica: SPOKÓJ I WYGODA
- dla dziecka: RADOŚĆ z własnych osiągnięć
- BEZPIECZNA NAUKA i ZABAWA w jednym :)
Bo KAŻDE dziecko jest mądre i inteligentne.
Trzeba tylko dać mu szansę.