Opinie naszych użytkowników
Pragnę serdecznie podziękować za wspaniałe pomysły i ciekawe materiały z których korzystam już od jakiegoś czasu w pracy z dziećmi. Wasza strona jest po prostu fantastyczna(...)
Agnieszka K.
Wczoraj byłam bezradna jak pomóc mojemu dziecku w nauce tabliczki mnożenia. A dzisiaj jestem szczęśliwa, że dzięki Pani pomocy, mojemu dziecku udało się ruszyć z miejsca.
Beata z Łodzi
Bardzo często korzystam z serwisu SuperKid.pl... Jest świetny, kapitalny, rozwija wyobraźnię, kreuje osobowość, rozwija zainteresowania :) Dziękuję.
Elżbieta J., mama i nauczycielka
Czytaj inne opinie »
W 2020 r. SuperKid.pl otrzymał
NAGRODĘ GŁÓWNĄ
w konkursie
ŚWIAT PRZYJAZNY DZIECKU,
w kategorii: Internet.
Organizatorem konkursu jest:
Komitet Ochrony Praw Dziecka.
Angielski dla klas 4-6: Food
W tym dziale poznajemy i utrwalamy angielskie słownictwo i wyrażenia
związane z jedzeniem.
W ćwiczeniach na poziomie kl. 4 trenujemy słownictwo dotyczące rodzajów żywności, określamy ilość jedzenia oraz używamy konstrukcji "there is/are" w zdaniach oznajmujących i przeczących (np. There is some jam).
W ćwiczeniach dla kl. 5 znajdziemy porcję nowych słówek i konstrukcję z "there is/are" poszerzoną o zdania pytające i krótkie odpowiedzi. Wybrane arkusze dla kl. 5 sprawdzają także wiedzę na temat rzeczowników policzalnych i niepoliczalnych oraz wprowadzają wyrażenia związane z zamówieniami w restauracji. Życzymy miłej nauki!
Na skróty:
Materiały na poziomie klasy 4:
Zakres słownictwa:
bread, cheese, ham, jam, ice cream, biscuit, cake, sausage, bacon, chicken, pizza, pasta, rice, mushroom, bean, beetroot, cabbage, carrot, cucumber, onion, red pepper, tomato, potato, lettuce, strawberry, blueberry, grape, lemon, pineapple, meat, fruit, vegetables
Konstrukcje językowe:
liczba pojedyncza i mnoga (a biscuit - biscuits),
określanie ilości (a, an, some, a lot of, any),
There is some (jam).,
There are some (mushrooms).,
There isn't any (jam).,
There aren't any (mushrooms).
Materiały na poziomie klasy 5:
Zakres słownictwa:bread, cheese, cottage cheese, butter, cream, egg, flour, ham, honey, jam, salt, sugar, rice, pasta, chicken, fish, chips, pancake, salad, soup, chocolate, biscuit, cereal, sandwich, yoghurt, water, milk, juice, apple, banana, cherry, lemon, pear, plum, strawberry, pineapple, lettuce, pepper, potato, spinach, tomato, cabbage
Konstrukcje językowe:
liczba pojedyncza i mnoga (a pancake - pancakes),
rzeczowniki policzalne i niepoliczalne (potatoes, spinach),
(She) has (bread) for (breakfast/lunch/dinner).
opakowania (e.g. jar, bottle, carton),
There is some (butter).,
There are some (apples).,
There isn't any (butter).,
There aren't any (apples).
Is there any (flour)?
Yes, there is./No, there isn't.
Are there any (pears)?
Yes, there are./No, there aren't.
How many (strawberries) are there?
How much (jam) is there?
What would you like?
I'd like some (chicken) and (chips).
Anything else?
Can I have some (pancakes) with chocolate, please?
Would you like anything to drink?
Zobacz również:
- TYSIĄCE materiałów edukacyjnych
- ZERO irytujących treści i reklam
- dla rodzica: SPOKÓJ I WYGODA
- dla dziecka: RADOŚĆ z własnych osiągnięć
- BEZPIECZNA NAUKA i ZABAWA w jednym :)
Bo KAŻDE dziecko jest mądre i inteligentne.
Trzeba tylko dać mu szansę.