Opinie naszych użytkowników

Pragnę serdecznie podziękować za wspaniałe pomysły i ciekawe materiały z których korzystam już od jakiegoś czasu w pracy z dziećmi. Wasza strona jest po prostu fantastyczna(...)
Agnieszka K.

Wczoraj byłam bezradna jak pomóc mojemu dziecku w nauce tabliczki mnożenia. A dzisiaj jestem szczęśliwa, że dzięki Pani pomocy, mojemu dziecku udało się ruszyć z miejsca.
Beata z Łodzi

Bardzo często korzystam z serwisu SuperKid.pl... Jest świetny, kapitalny, rozwija wyobraźnię, kreuje osobowość, rozwija zainteresowania :) Dziękuję.
Elżbieta J., mama i nauczycielka

Czytaj inne opinie »

W 2020 r. SuperKid.pl otrzymał
NAGRODĘ GŁÓWNĄ
w konkursie
ŚWIAT PRZYJAZNY DZIECKU,
w kategorii: Internet.
Organizatorem konkursu jest:
Komitet Ochrony Praw Dziecka.

Angielski dla klas 4-6: Food

W tym dziale poznajemy i utrwalamy angielskie słownictwo i wyrażenia
związane z jedzeniem.

W ćwiczeniach na poziomie kl. 4 trenujemy słownictwo dotyczące rodzajów żywności, określamy ilość jedzenia oraz używamy konstrukcji "there is/are" w zdaniach oznajmujących i przeczących (np. There is some jam).

W ćwiczeniach dla kl. 5 znajdziemy porcję nowych słówek i konstrukcję z "there is/are" poszerzoną o zdania pytające i krótkie odpowiedzi. Wybrane arkusze dla kl. 5 sprawdzają także wiedzę na temat rzeczowników policzalnych i niepoliczalnych oraz wprowadzają wyrażenia związane z zamówieniami w restauracji. Życzymy miłej nauki!

Na skróty:

 

Materiały na poziomie klasy 4:

angielski dla dzieci

Zakres słownictwa:
bread, cheese, ham, jam, ice cream, biscuit, cake, sausage, bacon, chicken, pizza, pasta, rice, mushroom, bean, beetroot, cabbage, carrot, cucumber, onion, red pepper, tomato, potato, lettuce, strawberry, blueberry, grape, lemon, pineapple, meat, fruit, vegetables

Konstrukcje językowe:
liczba pojedyncza i mnoga (a biscuit - biscuits),
określanie ilości (a, an, some, a lot of, any),
There is some (jam).,
There are some (mushrooms).,
There isn't any (jam).,
There aren't any (mushrooms).

Materiały dostępne w tej sekcji:

  • Food (2)
    Słowniczek do wydruku - poziom 2
  • Food (2) - warzywa i owoce
    Słowniczek do wydruku - poziom 2

  • What is it?
    Podpisz obrazki, aby otrzymać hasło.
  • Wordy candy shop
    Znajdź słowa w ciągu literowym, aby otrzymać nazwy trzech słodkich
    produktów spożywczych.
  • Cross out
    Wykreśl wyrazy, które nie pasują, a pozostałe wpisz do odpowiedniej kategorii.
  • At the market
    Wyszukaj w ramkach słowa i pokoloruj odpowiednie produkty spożywcze.
  • There is a crossword! // odp
    Uzupełnij zdania odpowiednimi wyrazami, a następnie rozwiąż krzyżówkę,
    aby otrzymać hasło. // Rozwiązanie
  • There isn't any bacon
    Przekształć zdania twierdzące w zdania przeczące lub odwrotnie.
  • On the table
    Wykorzystując podane słowa, napisz co jest, a czego nie ma na stole.
  • A food code
    Korzystając z klucza, rozszyfruj obrazki i napisz zdania
    o wskazanych produktach spożywczych.
  • Is it true?
    Popraw te zdania, które nie są zgodne z treścią obrazka.
  • Find the differences
    Przyjrzyj się obu obrazkom i opisz, czym ilustracja po prawej
    różni się od wzoru w ramce.
  • My fridge
    Narysuj dowolne produkty spożywcze w lodówce, a następnie opisz,
    co się w niej znajduje.

Materiały na poziomie klasy 5:

Zakres słownictwa:
bread, cheese, cottage cheese, butter, cream, egg, flour, ham, honey, jam, salt, sugar, rice, pasta, chicken, fish, chips, pancake, salad, soup, chocolate, biscuit, cereal, sandwich, yoghurt, water, milk, juice, apple, banana, cherry, lemon, pear, plum, strawberry, pineapple, lettuce, pepper, potato, spinach, tomato, cabbage

Konstrukcje językowe:
liczba pojedyncza i mnoga (a pancake - pancakes),
rzeczowniki policzalne i niepoliczalne (potatoes, spinach),
(She) has (bread) for (breakfast/lunch/dinner).
opakowania (e.g. jar, bottle, carton),
There is some (butter).,
There are some (apples).,
There isn't any (butter).,
There aren't any (apples).
Is there any (flour)?
Yes, there is./No, there isn't.
Are there any (pears)?
Yes, there are./No, there aren't.
How many (strawberries) are there?
How much (jam) is there?
What would you like?
I'd like some (chicken) and (chips).
Anything else?
Can I have some (pancakes) with chocolate, please?
Would you like anything to drink?

Materiały dostępne w tej sekcji:

 
Chcesz otrzymywać informacje o nowych materiałach edukacyjnych dla dzieci?

Zapisz się na darmowy biuletyn
SuperKid.pl:
  • TYSIĄCE materiałów edukacyjnych
  • ZERO irytujących treści i reklam
  • dla rodzica: SPOKÓJ I WYGODA
  • dla dziecka: RADOŚĆ z własnych osiągnięć
  • BEZPIECZNA NAUKA i ZABAWA w jednym :)

Bo KAŻDE dziecko jest mądre i inteligentne.
Trzeba tylko dać mu szansę.