Opinie naszych użytkowników

Pragnę serdecznie podziękować za wspaniałe pomysły i ciekawe materiały z których korzystam już od jakiegoś czasu w pracy z dziećmi. Wasza strona jest po prostu fantastyczna(...)
Agnieszka K.

Wczoraj byłam bezradna jak pomóc mojemu dziecku w nauce tabliczki mnożenia. A dzisiaj jestem szczęśliwa, że dzięki Pani pomocy, mojemu dziecku udało się ruszyć z miejsca.
Beata z Łodzi

Bardzo często korzystam z serwisu SuperKid.pl... Jest świetny, kapitalny, rozwija wyobraźnię, kreuje osobowość, rozwija zainteresowania :) Dziękuję.
Elżbieta J., mama i nauczycielka

Czytaj inne opinie »

Na skróty:

Wspieramy:

Pomoc

Jeśli chcesz szybko znaleźć jakieś informacje na podstawie wyrażenia kluczowego,
wciśnij klawisze CTRL + F i w dolnym pasku przeglądarki wpisz szukane wyrażenie.
 

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Korzystanie z serwisu - informacje ogólne

Rejestracja i logowanie

Korzystanie z materiałów

Płatności

Płatności z zagranicy

Rezygnacja

.

Dla kogo jest przeznaczony SuperKid?

SuperKid to serwis edukacyjny dla dzieci w wieku 4-10 lat. Korzystają z niego rodzice, którym zależy na wszechstronnym rozwoju ich dzieci, opiekunowie, którzy chcą pomóc dzieciom w nauce, nauczyciele szukający ciekawych i dobrych jakościowo materiałów na lekcje, wychowawcy ze świetlic szkolnych, nauczyciele ze szkół specjalnych, wychowawcy grup przedszkolnych, pedagodzy, no i przede wszystkim dzieci :)

.

Jak rozpocząć korzystanie z serwisu?

Jeśli Użytkownik chce mieć dostęp do wszystkich darmowych materiałów lub jeżeli chce zostać abonentem, powinien zarejestrować się w serwisie.

Link do formularza rejestracji jest na stronie głównej, w prawym górnym rogu. Podajemy go również tutaj: Rejestracja.

Po wypełnieniu krótkiego i prostego formularza, Użytkownik otrzyma na swój adres mailowy mail z prośbą o potwierdzenie rejestracji. Potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w podany w mailu link. Od tej chwili można się już logować do serwisu, wpisując login i hasło, które Użytkownik podał w formularzu rejestracji.

.

Czy rejestracja w serwisie jest konieczna?

Tak, jeśli Użytkownik chce korzystać z oferowanych w serwisie materiałów. Rejestracja do niczego nie zobowiązuje, jest bezpłatna i w każdym momencie można w prosty sposób usunąć swoje konto.

.

Nie mogę się zalogować na stronę, mimo że wpisuję dokładne dane.

Najprawdopodobniej login lub hasło jest nieprawidłowe. Należy skorzystać z opcji "Nie pamiętam hasła", która widnieje przy formularzu logowania lub skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy.

.

Zapomniałam swojego hasła. Jak je odzyskać?

Prosimy skorzystać z linku "Nie pamiętam hasła", który widnieje przy formularzu logowania. System przyśle mailem link do strony, gdzie będzie można zmienić swoje hasło. Proszę postępować wówczas zgodnie z otrzymanymi instrukcjami.

.

Zapomniałam loginu. Co robić?

Prosimy o kontakt z nami poprzez formularz kontaktowy.

.

Czy muszę wykupić abonament, żeby korzystać z materiałów?

W serwisie jest niewielka część materiałów, która jest darmowa i z nich można korzystać bez wnoszenia opłaty abonamentowej. Wystarczy rejestracja w serwisie. Jednak zdecydowana większość materiałów jest przeznaczona dla naszych abonentów. Jeśli Użytkownik chce mieć w każdej chwili dostęp do wszystkich zasobów serwisu, także wszystkich nowości, które są na bieżąco publikowane, powinien zakupić abonament.

.

Dlaczego korzystanie z SuperKid jest płatne?

Są dwa powody. Pierwszy to taki, że inne serwisy utrzymują się dzięki reklamie - wyskakującym okienkom i kolorowym, ruchomym zdjęciom na ekranie, które utrudniają korzystanie z serwisu. W SuperKid nie ma żadnych reklam. Chcemy, by serwis był przejrzysty, bezpieczny dla dzieci i nie poddawał im w reklamach treści, nad którymi nie mamy kontroli. Chcemy też, by dziecko skupiło się na wykonywanych ćwiczeniach, a rodzic/nauczyciel na wyborze potrzebnych mu materiałów, dlatego nie emitujemy reklam graficznych. Wyjątek stanowią tylko okresowe, niewielkie i nieagresywne reklamy wydawnictw, które sponsorują nagrody dla dzieci w naszych konkursach. Współpracujemy w tym zakresie tylko z uznanymi wydawnictwami.

Drugi powód, dla którego serwis jest płatny - co tydzień przybywają w nim dziesiątki nowych materiałów dla przedszkolaków i dzieci szkolnych - materiały przygotowywane przez wielu specjalistów i rysowników. Jesteśmy dumni, że możemy oferować materiały bardzo dobre jakościowo i o dużej wartości edukacyjnej. Opinie naszych użytkowników potwierdzają wysoką jakość, różnorodność i pomysłowość tych materiałów, a także ich skuteczność w nauce z dziećmi. Same dzieci również je bardzo lubią. Tak dużą ilość materiałów i tak dobrą jakość - zarówno merytoryczną, jak i pod względem estetyki wykonania - możemy zapewnić właśnie dzięki środkom z abonamentu. Na dzień dzisiejszy możemy śmiało powiedzieć, że SuperKid jest prawdopodobnie największą, najlepszą i jednocześnie najszybciej rosnącą bazą materiałów edukacyjnych dla dzieci w całym internecie.

Przy abonamencie rocznym, za ok. 10 zł miesięcznie (czyli równowartość jednej, cienkiej książeczki), Użytkownik otrzymuje wiele tysięcy materiałów zapewniających wszechstronny rozwój dziecka. W jednym miejscu jest wszystko, czego potrzebuje - bogate zasoby ćwiczeń, zabaw, łamigłówek, bajek, opowiadań, materiałów do nauki języków obcych i innych pomocy.

.

Jestem nauczycielem. Czy mogę wykorzystywać materiały SuperKid na swoich lekcjach?

Tak. Abonenci, którzy są pracownikami szkół, mogą wykorzystywać wszystkie materiały w swojej pracy z uczniami, zarówno na lekcji, jak i na zajęciach w świetlicy. Podobnie wychowawcy przedszkolni mogą wykorzystywać materiały do pracy z dziećmi w przedszkolu. Są tylko dwa warunki:
1. nie wolno usuwać z arkuszy źródła ich pochodzenia, czyli nazwy naszego serwisu.
2. nie wolno udostępniać danych do swojego konta użytkownika innym osobom.

.

Jak znaleźć w serwisie darmowe materiały?

Na głównej stronie portalu oraz w niektórych sekcjach wewnątrz serwisu jest z prawej strony boks zatytułowany "Pobierz za darmo". Po kliknięciu w miniaturę arkusza, można pobrać bezpłatnie arkusz z łamigłówką lub ćwiczeniem. Ich ilość jest ograniczona.
Dodatkowo, zarejestrowani użytkownicy otrzymują od nas mailem, średnio raz w miesiącu, tzw. Darmowy Pakiecik - jest to zestaw arkuszy do wydruku i ćwiczeń online, wybrany z naszego bogatego zestawu materiałów edukacyjnych, który udostępniamy bezpłatnie. Wystarczy być zarejestrowanym użytkownikiem, by otrzymywać Darmowy Pakiecik i korzystać z oferowanych tam ćwiczeń.

.

Próbuję otwierać pliki do wydruku, ale pojawiają się tylko jakieś dziwne znaczki i symbole.

Jeśli jest problem ze ściągnięciem materiałów przeznaczonych do wydruku, oznacza to, że Użytkownik korzysta z przestarzałej wersji przeglądarki. Rozwiązaniem jest wówczas aktualizacja przeglądarki.

Jeśli Użytkownik korzysta z Internet Explorera i nie ma możliwości jego aktualizacji, zalecamy zainstalowanie sobie bardzo dobrej, bezpłatnej przeglądarki Firefox, którą można sobie ściągnąć tutaj lub przeglądarki Google Chrome (do pobrania tutaj). Sama instalacja jest bardzo prosta i szybka. Po otwarciu naszego serwisu w nowej przeglądarce, nie będzie problemów z wydrukiem.

Gdyby mimo aktualizacji przeglądarki Użytkownik nadal miał jakieś problemy, prosimy o kontakt.

.

Chciałbym wykupić abonament, ale nie wiem, jak go opłacić.

Aby opłacić abonament, należy się najpierw zarejestrować w serwisie i zalogować. Po zalogowaniu trzeba wejść w link "Abonament", który jest w panelu logowania, na głównej stronie, w prawym górnym rogu. Tam będzie informacja o aktualnym statusie abonamentu oraz link do strony zamówienia, gdzie Użytkownik  będzie mógł zamówić abonament na wybrany okres oraz dokonać płatności. Należy postępować zgodnie z instrukcjami, które będą się pojawiać na ekranie. Dla ułatwnienia podajemy link do strony zamówienia także tutaj: Abonament.

.

Co mam wpisać w polu "Kod rabatowy"?

Czasami organizujemy promocje, wysyłając mailem do naszych zarejestrowanych użytkowników kody rabatowe obniżające cenę abonamentu o określoną ilość procent. Jeśli otrzymałeś taki kod - wpisz go w formularzu zamówienia w polu "Kod rabatowy". W przeciwnym wypadku zostaw to pole puste. Jeśli przysługuje Ci rabat z tytułu stażu w serwisie, naliczy się on automatycznie - cena obniżona o rabat pojawi się już w pierwszym kroku zamówienia (o ile jesteś zalogowany na swoje konto). Pole "kod rabatowy" NIE dotyczy zatem rabatu za staż.

.

Czy jest możliwość otrzymania faktury za opłacony abonament?

Tak. Wystarczy skontaktować się z nami przez formularz kontaktowy, podając dane do faktury oraz adres mailowy, na który jest założone konto użytkownika.

.

Nie chcę korzystać z systemu PayU ani PayPal. Czy mogę zapłacić przelewem tradycyjnym?

Systemy PayU i PayPal to całkowicie bezpieczne i uznane w Polsce systemy płatności elektronicznych. Jeśli Użytkownik chce dokonać płatności drogą tradycyjną, w banku lub na poczcie, również może to uczynić - w ramach systemu PayU. Dokładne wskazówki można znaleźć tutaj.

.

Czy można uiścić opłatę za abonament przez SMS?

Niestety nie. Możliwość płacenia SMS-em za dostęp do serwisu została zniesiona. Decyzja została podyktowana tym, że abonament służy finansowaniu dalszego rozwoju serwisu i wzbogacaniu jego zawartości. Dzięki niemu co tydzień możemy dodawać wiele nowych ćwiczeń, arkuszy i tekstów dla dzieci, czyli realizować misję, jakiej się podjęliśmy.

W przypadku płatnosci SMS prawie 70% wpłaty przechodzi w ręce operatora sieci (prowizja) i Urzędu Skarbowego (podatek VAT). Nie jest to korzystne ani dla serwisu, ani dla samych użytkowników. Dlatego nie planujemy przywrócenia tej formy płatności.

.

Kupuję po raz drugi abonament i numer konta podawany w systemie PayU jest teraz inny, niż przy pierwszym zamówieniu. Czy to jest prawidłowo?

Tak, do każdego zamówienia jest generowany inny numer konta. Nie można opłacać kolejnych okresów abonamentowych, przelewając pieniądze na to samo konto, ponieważ przelew wróci do nadawcy. Należy każdorazowo wykorzystywać numer wygenerowany przy danym zamówieniu.

.

Czy gdy minie opłacony okres abonamentu, zostanie on automatycznie przedłużony poprzez pobranie opłaty? Czy muszę informować o rezygnacji z przedłużenia?

Abonament jest ważny tylko na okres, który został wybrany i opłacony przez Użytkownika. Gdy ten okres minie, abonament automatycznie wygasa i Użytkownik nic nie musi robić, jeśli nie chce go kontynuować. Jeśli Użytkownik chciałby przedłużyć abonament, konieczne jest ponowne złożenie zamówienia i opłacenie go.

.

Czy oferujecie rabaty dla grup?

Tak, oferujemy rabaty dla większych grup abonentów (powyżej 5 osób). Wysokość rabatu zależy od tego, ile osób liczy grupa. Można wykorzystać go na przykład wtedy, gdy kilku nauczycieli ze szkoły oraz grupa uczniów chciałaby skorzystać z abonamentu.

W przypadku chęci uzyskania rabatu, prosimy o kontakt, podając ilość osób chętnych uzyskać abonament w naszym serwisie.

.

Otrzymałam informację o nieopłaceniu zamówienia, a przecież dokonałam opłaty i mój abonament jest aktywny.

Wynika to z tego, że został kliknięty - prawdopodobnie przez pomyłkę lub przez przypadek - przycisk zamówienia abonamentu. System traktuje to jako normalne zamówienie i po pewnym czasie, jeśli nie wpłynie płatność, wysyła przypomnienie. Jeśli to zamówienie nie było zamierzone, wystarczy zignorować przypomnienia (przychodzą dwa razy), a nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie usunięte z systemu.

.

Właśnie opłaciłam abonament. Kiedy zostanie aktywowany?

Abonament jest aktywowany natychmiast po tym, jak pieniądze wpłyną na nasze konto. Użytkownik jest informowany mailem o fakcie uruchomienia abonamentu.

W przypadku płatności kartą w systemie PayU lub PayPal, aktywacja abonamentu odbywa się zwykle tuż po dokonaniu transakcji przez Użytkownika. W wyjątkowych przypadkach realizacja transakcji trwa nieco dłużej (max. do 90 minut).

Bankowe przelewy elektroniczne są realizowane tego samego dnia lub w dniu następnym (w zależności od banku i pory przelewu), natomiast przelewy dokonane na poczcie mogą trwać nawet do 5 dni roboczych.

.

Czy mogę korzystać z abonamentu, jeśli mieszkam za granicą?

Tak. Można uiścić opłatę za abonament kartą kredytową. Należy wówczas zamówić w serwisie abonament i postępując według instrukcji na ekranie, dokonać płatności poprzez system PayU lub PayPal. W przypadku płatności zagranicznych zalecamy system PayPal.

.

Mieszkam za granicą, ale nie mogę zapłacić kartą, ponieważ nie posiadam numeru PESEL, który jest wymagany przy transakcji.

W formularzu zamówienia abonamentu istnieje specjalne pole (mały kwadracik) opisany: "Nie posiadam numeru PESEL". Należy ten kwadracik zaznaczyć i wówczas - w trakcie procedury przyjmowania płatności, system poprosi nie o PESEL, a o numer telefonu, który jest niezbędny do identyfikacji nadawcy wpłaty.

.

W jaki sposób mogę zlikwidować swoje konto w serwisie i usunąć swoje dane osobowe?

Jest to bardzo proste - wystarczy po zalogowaniu się kliknąć w link "Ustawienia", który znajduje się w panelu logowania, a następnie w link "Rezygnuję z konta". Wówczas konto Użytkownika jest zamykane i wszystkie dane osobowe usuwane z systemu. Od tej chwili nie ma już możliwości logowania się.

.

W biuletynie z nowościami omyłkowo kliknęłam w link rezygnacji, a wcale nie chcę zrezygnować.

Na adres mailowy przyjdzie mail z prośbą o potwierdzenie rezygnacji. Wystarczy go zignorować, a subskrypcja newslettera nie zostanie przerwana. Nawet jeśli użytkownik potwierdzi rezygnację, a potem okaże się, że nadal chce otrzymywać informacje o nowościach, wystarczy, jeśli ponownie zapisze się na newsletter.