Opinie naszych użytkowników
Pragnę serdecznie podziękować za wspaniałe pomysły i ciekawe materiały z których korzystam już od jakiegoś czasu w pracy z dziećmi. Wasza strona jest po prostu fantastyczna(...)
Agnieszka K.
Wczoraj byłam bezradna jak pomóc mojemu dziecku w nauce tabliczki mnożenia. A dzisiaj jestem szczęśliwa, że dzięki Pani pomocy, mojemu dziecku udało się ruszyć z miejsca.
Beata z Łodzi
Bardzo często korzystam z serwisu SuperKid.pl... Jest świetny, kapitalny, rozwija wyobraźnię, kreuje osobowość, rozwija zainteresowania :) Dziękuję.
Elżbieta J., mama i nauczycielka
Czytaj inne opinie »

W 2020 r. SuperKid.pl otrzymał
NAGRODĘ GŁÓWNĄ
w konkursie
ŚWIAT PRZYJAZNY DZIECKU,
w kategorii: Internet.
Organizatorem konkursu jest:
Komitet Ochrony Praw Dziecka.
Co jest OK? - Matematyka

Wśród wymienionych elementów należy wskazać te, które spełniają kryteria podane w poleceniu.
W większości przypadków użytkownikowi NIE jest znana liczba prawidłowych elementów - sam musi dojść do tego, ile ich jest. Wiadomo jedynie, że należy wskazać co najmniej jeden element. Ale równie dobrze prawidłowa może być połowa z nich lub wszystkie.
- W prawym górnym rogu gry podana jest liczba rund w danej grze.
- Po kliknięciu myszką w elementy, które chcemy wskazać, klikamy w przycisk "Już", by sprawdzić, czy zadanie zostało prawidłowo rozwiązane.
Życzymy dobrej zabawy :)
- Co jest OK? - System dziesiątkowy
- Co jest OK? - Zapisywanie i porównywanie liczb
- Co jest OK? - Cyfry rzymskie
- Co jest OK? - Oś liczbowa (1)
- Co jest OK? - Oś liczbowa (2)
- Co jest OK? - Układ współrzędnych (1)
- Co jest OK? - Układ współrzędnych (2)
- Co jest OK? - Rachunki pamięciowe
- Co jest OK? - Dodawanie w pamięci (1)
- Co jest OK? - Dodawanie w pamięci (2)
- Co jest OK? - Odejmowanie w pamięci (1)
- Co jest OK? - Odejmowanie w pamięci (2)
- Co jest OK? - Mnożenie liczb naturalnych (1) - zakres do 100
- Co jest OK? - Mnożenie liczb naturalnych (2) - zakres 100-1000
- Co jest OK? - Mnożenie przez wielokrotności 10
- Co jest OK? - Dzielenie w pamięci (1)
- Co jest OK? - Dzielenie w pamięci (2)
- Co jest OK? - Dzielenie przez wielokrotności 10
- Co jest OK? - Dzielenie z resztą
- Co jest OK? - Działania różne w zakresie 1000
- Co jest OK? - Działania różne powyżej 1000
- Co jest OK? - Kolejność wykonywania działań (1)
- Co jest OK? - Kolejność wykonywania działań (2)
- Co jest OK? - Zaokrąglanie liczb (1)
- Co jest OK? - Zaokrąglanie liczb (2)
- Co jest OK? - Dodawanie pisemne
- Co jest OK? - Odejmowanie pisemne
- Co jest OK? - Mnożenie pisemne
- Co jest OK? - Dzielenie pisemne
- Co jest OK? - Potęgowanie (1)
- Co jest OK? - Potęgowanie (2)
- Co jest OK? - Potęgowanie (3)
- Co jest OK? - Dzielniki i wielokrotności
- Co jest OK? - Cechy podzielności liczb (1)
- Co jest OK? - Cechy podzielności liczb (2)
- Co jest OK? - Cechy podzielności liczb (3)
- Co jest OK? - Liczby pierwsze i złożone
- Co jest OK? - Rozkład liczb na czynniki pierwsze (1)
- Co jest OK? - Rozkład liczb na czynniki pierwsze (2)
- Co jest OK? - Rozkład liczb na czynniki pierwsze (3)
- Co jest OK? - NWD
- Co jest OK? - NWW
- Co jest OK? - Dodawanie ułamków zwykłych (1)
- Co jest OK? - Odejmowanie ułamków zwykłych (1)
- Co jest OK? - Dodawanie ułamków zwykłych (2)
- Co jest OK? - Odejmowanie ułamków zwykłych (2)
- Co jest OK? - Mnożenie ułamków zwykłych (1)
- Co jest OK? - Mnożenie ułamków zwykłych (2)
- Co jest OK? - Dzielenie ułamków zwykłych
- Co jest OK? - Porównywanie ułamków dziesiętnych
- Co jest OK? - Dodawanie ułamków dziesiętnych
- Co jest OK? - Odejmowanie ułamków dziesiętnych
- Co jest OK? - Mnożenie i dzielenie ułamków dziesiętnych przez potęgi liczby 10 (1)
- Co jest OK? - Mnożenie i dzielenie ułamków dziesiętnych przez potęgi liczby 10 (2)
- Co jest OK? - Działania na ułamkach dziesiętnych (1)
- Co jest OK? - Działania na ułamkach dziesiętnych (2)
- Co jest OK? - Liczby ujemne
- Co jest OK? - Dodawanie i odejmowanie liczb całkowitych
- Co jest OK? - Mnożenie i dzielenie liczb całkowitych
- Co jest OK? - Procenty (1)
- Co jest OK? - Procenty (2)
- Co jest OK? - Średnia arytmetyczna
- Co jest OK? - Przeliczanie jednostek długości
- Co jest OK? - Przeliczanie jednostek masy
- Co jest OK? - Odcinek i prosta
- Co jest OK? - Okrąg i koło (1)
- Co jest OK? - Okrąg i koło (2)
- Co jest OK? - Własności czworokątów
- Co jest OK? - Pola figur (1)
- Co jest OK? - Pola figur (2)
- Co jest OK? - Pola figur (3)
- Co jest OK? - Przeliczanie jednostek pola
- Co jest OK? - Sześcian i prostopadłościan (1)
- Co jest OK? - Sześcian i prostopadłościan (2)
- Co jest OK? - Objętość prostopadłościanu (1)
- Co jest OK? - Objętość prostopadłościanu (2)
- Co jest OK? - Objętość prostopadłościanu (3)
- Co jest OK? - Zapisywanie wyrażeń algebraicznych
- Co jest OK? - Obliczanie wartości wyrażeń algebraicznych (1)
- Co jest OK? - Obliczanie wartości wyrażeń algebraicznych (2)
- Co jest OK? - Równania (1)
- Co jest OK? - Równania (2)
- Co jest OK? - Równania (3)
- Co jest OK? - Elementy statystyki (1)
- Co jest OK? - Elementy statystyki (2)
Zobacz również:

- TYSIĄCE materiałów edukacyjnych
- ZERO irytujących treści i reklam
- dla rodzica: SPOKÓJ I WYGODA
- dla dziecka: RADOŚĆ z własnych osiągnięć
- BEZPIECZNA NAUKA i ZABAWA w jednym :)
Bo KAŻDE dziecko jest mądre i inteligentne.
Trzeba tylko dać mu szansę.