Opinie naszych użytkowników
Pragnę serdecznie podziękować za wspaniałe pomysły i ciekawe materiały z których korzystam już od jakiegoś czasu w pracy z dziećmi. Wasza strona jest po prostu fantastyczna(...)
Agnieszka K.
Wczoraj byłam bezradna jak pomóc mojemu dziecku w nauce tabliczki mnożenia. A dzisiaj jestem szczęśliwa, że dzięki Pani pomocy, mojemu dziecku udało się ruszyć z miejsca.
Beata z Łodzi
Bardzo często korzystam z serwisu SuperKid.pl... Jest świetny, kapitalny, rozwija wyobraźnię, kreuje osobowość, rozwija zainteresowania :) Dziękuję.
Elżbieta J., mama i nauczycielka
Czytaj inne opinie »
W 2020 r. SuperKid.pl otrzymał
NAGRODĘ GŁÓWNĄ
w konkursie
ŚWIAT PRZYJAZNY DZIECKU,
w kategorii: Internet.
Organizatorem konkursu jest:
Komitet Ochrony Praw Dziecka.
Jak pobrać gotową fakturę na koncie grupowym?
Jeśli za zakupiony abonament chcesz otrzymać fakturę, wniosek o jej wystawienie należy złożyć podczas składania zamówienia. Tutaj dowiesz się, jak to zrobić:
Jak otrzymać fakturę za zakup abonamentu grupowego?
Wystawione dla Ciebie faktury można pobrać jedynie z poziomu konta administratora.
Nie jest możliwe pobieranie faktur z poziomu konta nauczyciela, konta ucznia lub multi-Konta.
Poniższa instrukcja dotyczy możliwości pobierania faktur dla konta grupowego. Opis dotyczący konta indywidualnego znajduje się tutaj:
Jak pobrać gotową fakturę na koncie indywidualnym?
Postępuj zgodnie ze wskazówkami. Na zrzutach ekranu czerwoną strzałką pokazano linki lub informacje, o których mowa.
1. Zaloguj się na swoje konto, wpisując w pomarańczowej zakładce login i hasło.
2. Kliknij w link "Ustawienia" na pomarańczowej zakładce.
3. Wybierz zakładkę "Historia zamówień".
4. Otrzymasz widok z pełną historią zamówień na koncie grupowym.
W celu uzyskania bardziej przejrzystego widoku, zaznacz checkbox "Wyświetl tylko opłacone zamówienia" i kliknij "Pokaż". Wyniki wyszukiwania ograniczą się do abonamentów, które zostały skutecznie opłacone, czyli takich, do których mogła zostać wystawiona faktura.
W sytuacji, kiedy stron jest więcej, można poruszać się między nimi za pomocą widocznych u dołu przycisków: "Pierwsza", "Poprzednia", "Następna", "Ostatnia".
5. Pobierz fakturę.
Jeśli do danego zamówienia została wystawiona faktura, jest ona widoczna w ostatniej kolumnie ("Faktura"). W celu pobrania dokumentu, kliknij w link "Pobierz fakturę".
W sytuacji, gdy do zakupionego abonamentu nie zawnioskowałeś o fakturę lub jeśli nadal oczekujesz na jej wystawienie, wpis w kolumnie będzie oznaczony "---".
W razie jakichkolwiek pytań, skontaktuj się z nami, korzystając
z formularza kontaktowego