Opinie naszych użytkowników

Pragnę serdecznie podziękować za wspaniałe pomysły i ciekawe materiały z których korzystam już od jakiegoś czasu w pracy z dziećmi. Wasza strona jest po prostu fantastyczna(...)
Agnieszka K.

Wczoraj byłam bezradna jak pomóc mojemu dziecku w nauce tabliczki mnożenia. A dzisiaj jestem szczęśliwa, że dzięki Pani pomocy, mojemu dziecku udało się ruszyć z miejsca.
Beata z Łodzi

Bardzo często korzystam z serwisu SuperKid.pl... Jest świetny, kapitalny, rozwija wyobraźnię, kreuje osobowość, rozwija zainteresowania :) Dziękuję.
Elżbieta J., mama i nauczycielka

Czytaj inne opinie »

W 2020 r. SuperKid.pl otrzymał
NAGRODĘ GŁÓWNĄ
w konkursie
ŚWIAT PRZYJAZNY DZIECKU,
w kategorii: Internet.
Organizatorem konkursu jest:
Komitet Ochrony Praw Dziecka.

Jak otrzymać fakturę za zakup abonamentu grupowego?

Jeśli chcesz otrzymać fakturę proforma lub fakturę księgową, to podczas składania zamówienia na abonament będzie możliwość zaznaczenia takiej opcji. Dokument, o który zawnioskujesz, zostanie wysłany na adres e-mailowy przypisany do konta grupowego – upewnij się, że jest on aktualny.

WAŻNE: Fakturę księgową wystawiamy wyłącznie po otrzymaniu płatności. Jedynym dokumentem, jaki możesz otrzymać przed dokonaniem wpłaty, jest faktura proforma.

Postępuj zgodnie z instrukcjami. Na zrzutach ekranu czerwoną strzałką pokazano linki lub informacje, o których mowa.

1. Zaloguj się na swoje konto grupowe, wpisując w pomarańczowej zakładce
login i hasło.

Jeśli nie masz jeszcze konta grupowego, czytaj tu: Jak założyć konto grupowe?



2. Kliknij w link "Abonament".


3. Kliknij w przycisk "Wykup abonament" lub "Przedłuż abonament" - w zależności
od sytuacji na swoim koncie.


3a.
3b.


4. Zaznacz interesujący Cię okres abonamentowy oraz liczbę i rodzaj subkont.

Klikając przycisk "Sprawdź koszt", możesz sprawdzić cenę dowolnej konfiguracji konta. Po podjęciu decyzji o zakupie, wciśnij przycisk "Przejdź do zamówienia".

Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o subkontach,
przeczytaj tu: Co to jest i ile kosztuje abonament grupowy?



5. Otrzymasz wszystkie dane o Twoim zamówieniu.

Jeśli chcesz otrzymać fakturę lub proformę, zaznacz opcję pokazaną na zrzucie ekranu i kliknij przycisk "Kontynuuj".



6. Uzupełnij dane do faktury.

Tutaj możesz zdecydować, czy chcesz dokonać płatności od razu i otrzymać fakturę, czy przed dokonaniem wpłaty potrzebujesz proformę.



7. Jeśli dane nabywcy są inne niż dane odbiorcy, w sekcji "Dane odbiorcy faktury" zaznacz opcję "inne", wypełnij wszystkie wymagane pola i wciśnij "Kontynuuj".


8. Po sprawdzeniu danych, wciśnij "Potwierdzam dane i zamawiam".
 

Jeśli zdecydowałeś, że chcesz otrzymać fakturę proforma, powyższy krok był ostatnim. Wkrótce otrzymasz e-maila z proformą oraz danymi potrzebnymi do dokonania płatności.

Jeśli natomiast wybrałeś, że chcesz otrzymać fakturę po wpłacie, w kolejnym kroku wybierz sposób płatności i opłać zamówienie. Jeśli transakcja dojdzie do skutku i przelew zostanie zrealizowany, otrzymasz od nas informację e-mailową o aktywacji abonamentu, a w ciągu 1- 3 dni także zamówioną fakturę.

Jeśli dopiero po zamówieniu i opłaceniu abonamentu dojdziesz do wniosku, że potrzebna jest Ci faktura, napisz do nas na adres pomoc@superkid.pl. W wiadomości podaj wszystkie dane do faktury oraz login konta grupowego, którego wpłata dotyczy.
Rachunek wyślemy e-mailem w ciągu 1-3 dni roboczych.

Pamiętaj - fakturę wystawiamy wyłącznie na żądanie, zgłoszone nie później niż 15-ego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym abonament został aktywowany. Jeśli prośba o fakturę zostanie zgłoszona w terminie późniejszym, faktura nie zostanie wystawiona.
Wynika to z obostrzeń narzuconych przez ustawę o VAT.


Faktury (do opłaconych zamówień) utworzone przez nasz dział obsługi klienta możesz w każdym momencie pobrać z poziomu konta administratora. Tutaj dowiesz się jak to zrobić:
Jak pobrać gotową fakturę na koncie grupowym?

 


W razie jakichkolwiek pytań, skontaktuj się z nami, korzystając
z formularza kontaktowego