Opinie naszych użytkowników

Pragnę serdecznie podziękować za wspaniałe pomysły i ciekawe materiały z których korzystam już od jakiegoś czasu w pracy z dziećmi. Wasza strona jest po prostu fantastyczna(...)
Agnieszka K.

Wczoraj byłam bezradna jak pomóc mojemu dziecku w nauce tabliczki mnożenia. A dzisiaj jestem szczęśliwa, że dzięki Pani pomocy, mojemu dziecku udało się ruszyć z miejsca.
Beata z Łodzi

Bardzo często korzystam z serwisu SuperKid.pl... Jest świetny, kapitalny, rozwija wyobraźnię, kreuje osobowość, rozwija zainteresowania :) Dziękuję.
Elżbieta J., mama i nauczycielka

Czytaj inne opinie »

W 2020 r. SuperKid.pl otrzymał
NAGRODĘ GŁÓWNĄ
w konkursie
ŚWIAT PRZYJAZNY DZIECKU,
w kategorii: Internet.
Organizatorem konkursu jest:
Komitet Ochrony Praw Dziecka.

Karty pracy (75) - Kwiecień - Poziom 3

karty pracy klasa 3 - przyroda wiosną - czytanie ze zrozumieniem, quiz i szyfr
Karty pracy na poziomie 3 mogą być przeznaczone dla zdolniejszych drugoklasistów, standardowo dla uczniów klasy 3 oraz dla dzieci starszych z trudnościami w nauce lub problemami rozwojowymi.

Karty możesz drukować i stosować w domu lub w szkole.
 

Karta pracy 1 - Kwiecień
(wersja bc)
// (wersja kol)

Opis: Łączymy w pary fragmenty powiedzeń o kwietniu. Rozwiązujemy quiz na temat kwietnia i wiosennych zmian w przyrodzie. Używamy lusterka, by odszyfrować nazwy ptaków, które przylatują do Polski na wiosnę.

Karta pracy 2 - Wyznaczanie kierunków świata: Wiosenne kwiaty
(wersja bc)
// (wersja kol)

Opis: Wycinamy nazwy głównych kierunków geograficznych i uzupełniamy nimi różę wiatrów. Korzystając z głównych kierunków geograficznych, odkodowujemy nazwy kwiatów, które kwitną wiosną.

Karta pracy 3 - Dodawanie i odejmowanie do 1000
(wersja bc)
// (wersja kol)

Opis: Rozwiązujemy grafy i zadania tekstowe oraz uzupełniamy luki w działaniach, wpisując znaki "+" lub "-".

Karta pracy 4 - Dodawanie pisemne do 1000:
Ptaki chronione w Polsce
(wersja bc)
// (wersja kol)

Opis: Wykonujemy działania, by odkodować nazwy zilustrowanych ptaków. Następnie szukamy ich zdjęć w atlasie lub Internecie i ustnie opisujemy ich wygląd oraz oceniamy, czy jest on typowy dla ptaków Polski.

Karta pracy 5 - Czytanie ze zrozumieniem: Wielkanoc
(wersja bc)
// (wersja kol)

Opis: Uzupełniamy rysunek koszyka wielkanocnego zgodnie z opisem. Odpowiadamy na pytania do tekstu na temat tradycji wielkanocnych.

Karta pracy 6 - Wielkanoc
(wersja bc)
// (wersja kol)

Opis: Łączymy w pary nazwy dań wielkanocnych i rysujemy swoją ulubioną potrawę. Wskazujemy produkty, które są potrzebne do przygotowania sernika. Z rozsypanych wyrazów układamy życzenia wielkanocne. Uzupełniamy wzory na pisankach według logicznego schematu.

Karta pracy 7 - Stopniowanie przymiotnika
(wersja bc)
// (wersja kol)

Opis: Korzystając z podanej listy wyrazów, uzupełniamy informacje na temat stopniowania przymiotników. Stopniujemy przymiotniki opisujące zilustrowane ubrania (długi, ciepła, gruby).

Karta pracy 8 - Stopniowanie przymiotników - Teatr
(wersja bc)
// (wersja kol)

Opis: Wskazujemy w tekście przymiotniki. Stopniujemy przymiotniki regularne (mądry, piękny, trudny).

Karta pracy 9 - Zdania oznajmujące, rozkazujące i pytające:
Zwierzęta zagrożone
(wersja bc)
// (wersja kol)

Opis: Określamy, jakiego rodzaju są podane zdania, by odkodować nazwę spisu gatunków zwierząt, które są w Polsce zagrożone wymarciem. Ustnie przekształcamy zdania oznajmujące na pytające. Wskazujemy zdania wyrażające prośbę lub będące rozkazem.

Karta pracy 10 - Opis zwierzęcia: Żubr
(wersja bc)
// (wersja kol)

Opis: Korzystając z podanych informacji, opisujemy żubra europejskiego (jego wygląd, tryb życia i zwyczaje). Ustnie odpowiadamy, czy chcielibyśmy spotkać dzikiego żubra, i uzasadniamy swoje zdanie.
Chcesz otrzymywać informacje o nowych materiałach edukacyjnych dla dzieci?

Zapisz się na darmowy biuletyn
SuperKid.pl:
  • TYSIĄCE materiałów edukacyjnych
  • ZERO irytujących treści i reklam
  • dla rodzica: SPOKÓJ I WYGODA
  • dla dziecka: RADOŚĆ z własnych osiągnięć
  • BEZPIECZNA NAUKA i ZABAWA w jednym :)

Bo KAŻDE dziecko jest mądre i inteligentne.
Trzeba tylko dać mu szansę.