Opinie naszych użytkowników

Pragnę serdecznie podziękować za wspaniałe pomysły i ciekawe materiały z których korzystam już od jakiegoś czasu w pracy z dziećmi. Wasza strona jest po prostu fantastyczna(...)
Agnieszka K.

Wczoraj byłam bezradna jak pomóc mojemu dziecku w nauce tabliczki mnożenia. A dzisiaj jestem szczęśliwa, że dzięki Pani pomocy, mojemu dziecku udało się ruszyć z miejsca.
Beata z Łodzi

Bardzo często korzystam z serwisu SuperKid.pl... Jest świetny, kapitalny, rozwija wyobraźnię, kreuje osobowość, rozwija zainteresowania :) Dziękuję.
Elżbieta J., mama i nauczycielka

Czytaj inne opinie »

Na skróty:

Wspieramy:

Połącz w pary - MUZYKA

Ćwiczenie - Połącz w pary

W ćwiczeniach znajdziemy motywy związane
z muzyką.

Arkusze są dostępne w wersji biało-czarnej i w kolorze.

W tej sekcji są dostępne następujące materiały:

  1. Połącz każdy znak muzyczny z zestawem,
    w którym go brakuje (wersja bc, kontury znaków)

    (wersja bc, czarne znaki muzyczne) // (wersja kol)
  2. Połącz nuty w zbiory tak, by każdy zestaw składał się
    z tej samej liczby elementów (wersja bc, kontury nut)

    (wersja bc, czarne nuty) // (wersja kol)
  3. Połącz każdą postać z charakterystycznym dla niej instrumentem (wersja bc) // (wersja kol)
  4. Połącz każdą postać z instrumentem, na którym gra (wersja bc) // (wersja kol)
  5. Których przedmiotów używa się do gry na poszczególnych instrumentach?
    Połącz odpowiednio (wersja bc)
    // (wersja kol)
  6. Połącz każdą postać z charakterystycznym dla niej instrumentem - cz. 1
    (wersja A, bc)
    // (wersja A, kol)
    (wersja B, bc) // (wersja B, kol)
    (wersja C, bc) // (wersja C, kol)
    A - wersja z podpowiedzią: łączymy identyczne symbole,
    B - wersja z podpowiedzią: postacie i instrumenty są podpisane,
    C - wersja bez podpowiedzi
  7. Połącz każdą postać z charakterystycznym dla niej instrumentem - cz. 2
    (wersja A, bc)
    // (wersja A, kol)
    (wersja B, bc) // (wersja B, kol)
    (wersja C, bc) // (wersja C, kol)
    A - wersja z podpowiedzią: łączymy identyczne symbole,
    B - wersja z podpowiedzią: postacie i instrumenty są podpisane,
    C - wersja bez podpowiedzi
  8. Połącz każdą postać z charakterystycznym dla niej instrumentem - cz. 3
    (wersja A, bc)
    // (wersja A, kol)
    (wersja B, bc) // (wersja B, kol)
    (wersja C, bc) // (wersja C, kol)
    A - wersja z podpowiedzią: łączymy identyczne symbole,
    B - wersja z podpowiedzią: postacie i instrumenty są podpisane,
    C - wersja bez podpowiedzi
  9. Połącz każdą postać z charakterystycznym dla niej instrumentem - cz. 4
    (wersja A, bc)
    // (wersja A, kol)
    (wersja B, bc) // (wersja B, kol)
    (wersja C, bc) // (wersja C, kol)
    A - wersja z podpowiedzią: łączymy identyczne symbole,
    B - wersja z podpowiedzią: postacie i instrumenty są podpisane,
    C - wersja bez podpowiedzi
Chcesz otrzymywać informacje o nowych materiałach edukacyjnych dla dzieci?

Zapisz się na darmowy biuletyn
SuperKid.pl:
  • TYSIĄCE materiałów edukacyjnych
  • ZERO irytujących treści i reklam
  • dla rodzica: SPOKÓJ I WYGODA
  • dla dziecka: RADOŚĆ z własnych osiągnięć
  • BEZPIECZNA NAUKA i ZABAWA w jednym :)

Bo KAŻDE dziecko jest mądre i inteligentne.
Trzeba tylko dać mu szansę.